meisjesnaam

Dag dames,Wij verwachten een meisje en zijn nu bezig de naam te bedenken. We hebben 2 namen waaruit we waarschijnlijk 1 gaan kiezen, Noortje en Nila.Ik ben erg benieuwd naar andere meningen over deze namen, evt andere suggesties...enz....Alvast bedankt!
 
Noortje vind ik leuker dan Nila. Ik vind Noa ook leuk, als je bij een N blijft, of Naomi, er zijn veel leuke namen :)

Wij weten niet of we een jongen of een meisje krijgen. Zijn er voor een jongensnaam nog niet uit, voor een meisje wel.

Groetjes
 
Bedankt voor de reacties! Noa en Naomi vind ik niet zo mooi.... het is ook toeval dat beide namen met een N zijn....maakt me niks uit.Milou vinden we eigenlijk ook wel leuk... maar denk dat Noortje toch de nummer 1 is op dit moment.
 
Floortje vind ik ook erg leuk. Manlief is alleen bang dat het minder leuk is als ze eenmaal volwassen is. Maar goed, dat is met Noortje natuurlijk hetzelfde geval. Wat vinden jullie hiervan? Persoonlijk vind ik het echt niet storend.Florijn vind ik ook mooi, maar ligt ook niet erg voor de hand. (heb iets met floor, weet niet wat..)

 
Zelf zou ik voor Noor gaan. Dan maakt iedereen er toch Noortje van in de omgang, maar kan ze daar eventueel zelf voor kiezen. Kleine Noortjes worden groot. :)
Nila vind ik ook mooi. Waarschijnlijk zullen wel meer mensen het verstaan als de meer bekende Mila als ze zichzelf voorstelt.
Milou is ook mooi. En wat dacht je van Manou? Wel moeilijker te onthouden. Merk ik zelf.
Even een vraag je voor mezelf....

Als je de naam Julot hardop uitspreekt, hoe zou je het dan doen? Fonetisch....

Daar twijfel ik een beetje over voor onze spruit.
 
Terug
Bovenaan