Hey Dames,
Ik ben nieuw hier, en ik zou graag jullie mening willen weten..
Ben op dit moment 23 weken zwanger van ons meisje en zijn al heel wat weekjes druk opzoek naar "de" naam.
We vinden het zo moeilijk.. zeker omdat we beseffen dat ons meisje er heel haar leven mee moet doen.
We willen graag een stoere naam die niet al te vaak voorkomt ivm de achternaam.
Op ons lijstje staan nu nog:
Charlie - Juul - Jade
Wat vinden jullie van deze namen en/of hebben jullie nog suggesties?
Of zijn er hier nog meer die ook zo enorm getwijfeld hebben? Lijkt me zo fijn een naam te hebben en echt te kunnen denken Jaaaaa dit is het helemaal, maar dat hebben wij tot nu toe niet echt gehad. Heb alle namensites die er zijn inmiddels wel doorgespit denk ik.. dus begin een beetje namenmoe te worden..
Ik ben nieuw hier, en ik zou graag jullie mening willen weten..
Ben op dit moment 23 weken zwanger van ons meisje en zijn al heel wat weekjes druk opzoek naar "de" naam.
We vinden het zo moeilijk.. zeker omdat we beseffen dat ons meisje er heel haar leven mee moet doen.
We willen graag een stoere naam die niet al te vaak voorkomt ivm de achternaam.
Op ons lijstje staan nu nog:
Charlie - Juul - Jade
Wat vinden jullie van deze namen en/of hebben jullie nog suggesties?
Of zijn er hier nog meer die ook zo enorm getwijfeld hebben? Lijkt me zo fijn een naam te hebben en echt te kunnen denken Jaaaaa dit is het helemaal, maar dat hebben wij tot nu toe niet echt gehad. Heb alle namensites die er zijn inmiddels wel doorgespit denk ik.. dus begin een beetje namenmoe te worden..