Meisjesnaam..!

Hey Dames,

Ik ben nieuw hier, en ik zou graag jullie mening willen weten..

Ben op dit moment 23 weken zwanger van ons meisje en zijn al heel wat weekjes druk opzoek naar "de" naam.

We vinden het zo moeilijk.. zeker omdat we beseffen dat ons meisje er heel haar leven mee moet doen.

We willen graag een stoere naam die niet al te vaak voorkomt ivm de achternaam.

Op ons lijstje staan nu nog:

Charlie - Juul - Jade

Wat vinden jullie van deze namen en/of hebben jullie nog suggesties?

Of zijn er hier nog meer die ook zo enorm getwijfeld hebben? Lijkt me zo fijn een naam te hebben en echt te kunnen denken Jaaaaa dit is het helemaal, maar dat hebben wij tot nu toe niet echt gehad. Heb alle namensites die er zijn inmiddels wel doorgespit denk ik.. dus begin een beetje namenmoe te worden..

Klopt, we hebben nog even tijd gelukkig..

Maar toch.. Nooit verwacht dat ik zo'n twijfelkont kan zijn.

Jady is inderdaad ook leuk, maar we kennen al teveel kinderen met deze naam helaas.

Grappig, ik denk dat wij een beetje de zelfde smaak hebben qua namen. Wij hadden alle drie jullie namen ook op ons lijstje staan. Uiteindelijk gaat het toch iets anders worden.

wij hebben onze naam gevonden op deze site: https://www.svb.nl/int/nl/kindernamen/artikelen/zoeknaam/meisjesnamen/index.jsp

lijkt een beetje een saaie site, maar staan er echt heel veel op.

Toevallig zeg!

Bedankt voor de tip, ik zal die site eens gaan doorzoeken :)

Wie weet... Je hebt me nu trouwens wel erg nieuwsgierig gemaakt nu naar jullie naam.. ;-)

Lastig he? Een naam kiezen.. ik herken je gevoel. Ben nu 24 weken zwanger van ons derde kindje. We hebben 2 meisjesnamen die we allebei helemaal leuk vinden en geen enkele jongensnaam waar we het 'wauw-gevoel'  bij hebben.

Ik vind Charlie en Juul allebei superleuk uit jouw rijtje! Jade is iets minder mijn smaak. Bobbi en Sam vind ik ook nog erg leuk voor een meisje, mocht je nog suggesties zoeken. Of Kaat. Onze meisjes heten Saar en Lot.

Hopelijk heb je wat aan mijn reactie ;) Succes met jullie zoektocht!

Terug
Bovenaan