Meisjesnaam

We hebben nu al een paar maanden de naam Nola als naam bedacht voor onze dochter die eind april geboren gaat worden.  Nu twijfel ik soms toch weer, niet dat we iets leukers hebben. Ben vooral bang dat mensen het heel "plat" gaan uitspreken en dan klinkt het gelijk al niet meer zoals wij het in ons hoofd hebben haha. Wat zouden jullie doen? Nog even doorzoeken naar een andere naam? En wat vinden jullie van deze naam?
 
Ik zou het uitspreken als Noolaa. Ik denk dat mensen het uitspreken zoals jij het zegt (Of zoals je dochter zich later voorstelt).

Als jullie blij zijn met die naam, gewoon doen. Ik vind het wel een lieve maar ook stoere naam.
 
Ik zou de naam zelf niet kiezen maar ik vind het wel een leuke naam! Ik denk aan het dochtertje van Nina Sanders uit GTST, haha. Zij heet ook Nola en als haar naam wordt uitgesproken in de serie vind ik het een leuke naam om te horen, je kan altijd kijken naar andere namen maar als het het allemaal net niet is zou ik lekker gaan voor Nola, zoals hiervoor ook wordt gezegd, lief en stoer :)
 
Terug
Bovenaan