Meisjesnamen?????

A

Anoniem

Guest
Ik lees echt heel veel jongensnamen, maar die hebben we rond! Nu zoeken wij dus een meisjesnaam en daar kunnen we echt nog niet uitkomen!
Mijn zoontje heet Tristan, dus daar moet het wel een beetje bij passen.
We willen dan ook het liefst een keltische naam. Of gewoon engels, schots, iers ofzo. Niet de puur hollandse namen in ieder geval.

Tot nu toe vinden wij Dyonice of Dyonnice wel erg mooi, maar verder hebben we nog niets!
Voor een jongen hebben we Dustin, Dean of Kyran.

Hi,

Wij hebben hetzelfde als jullie, wij willen ook alleen de namen zoals jullie, niet hetzelfde maar wel keltisch engels schots of iers, wat geinig.

Onze dochter heet Lynn, als het een jongen was geweest had ie Sean geheten.
Ook vinden wij Sam mooi, die hadden we voor de eerste zwangerschap, maar dat ging mis.
Liam vinden wij ook stoer, en Eve.

Ok nog meer meidennamen, Britt, Jill, Bo, Puk,  Amber, Lisa, Jane, Liv

Wij zijn wel van de korte namen.

Ik ben nu dertig weken zwanger, en bij Lynn waren we er zo uit, maar bij deze weten we het echt nog niet, mijn man zegt de hele tijd Karel, voor te kloten, maar ik weet nu nog geen leuke naam.

Laat je weten of er iets leuks tussen zit???
X

Lynn vind ik erg mooi, maar zo heet iemand in onze omgeving al! Kaelynn vinden wij ook wel heel erg mooi trouwens!

Ik vind zelf Kaedy (zeg keedie) ook ontzettend mooi, maar dat vind mijn vriend helemaal niets.

Hoi,

Ik had tot voor kort Cailin als mijn favoriet, hellaas ben ik nu ik zwanger ben ineens niet zo zeker meer van deze naam en zijn op zoek naar een andere.
Deze naam komt uit een historische roman. en speelt zich indd af in een keltische stam. wie weet vind je wat.
Dylana klinkt ook wel leuk vind ik zelf. of Meave

succes ermee.

xx Bambi

hallo,

wat is het toch moeilijk allemaal, er zijn zo veel namen, leuke minder leuke, wij weten het ook niet meer!!!
we hebben al een dochter, ze heet kiki, van deze naam wisten we het meteen, we hadden toen ook nog geen namen maar toen we hoorden dat het een meisje werd, waren we er snel uit.
nu hebben we de jongensnaam al, het word sam, of sem.  maar voor een meisje weten we het echt niet..... oh wat moeilijk. wij houden van kort en krachtige namen. voor een meisje komen we er ook niet uit, dus als iemans leuke namen heeft graag!!!! in januari weten we als het goed is wat ons kleine ukkie is, dus ik ben benieuwd.
ik wens iedereen veel succes en veel plezier met hun zwngerschap!!!

veel liefs joy

Hoi dames,

toch iets geks e die namen...
Wij hebben tot een tweetal weken terug dezelfde naam gehad voor ons kleintje. Vanaf we wisten wat het zou worden, hebben wij ons kleintje ook vanaf dan aangesproken met die naam. Maar plots wisten we het niet meer... Het was gek, maar ineens hebben wij de naam veranderd en nu zijn we heel zeker.
Maar heel gek zo op het laatste veranderen, we hadden immers al een truitje laten maken met de naam erop, maar dat is nu niet meer van toepassing, hehe... Nu heb ik een ander laten drukken... met de juiste naam erop natuurlijk... hopen dat we nu blijven bij onze naam, maar daar twijfel ik niet aan.

We hebben altijd gezegd Febe, dus moest er iemand een dochtertje krijgen Febe, ik heb hier een heel leuk truitje van... hehe...
Ik blijf het een mooie naam vinden, maar de twijfel sloeg te hard toe...

Liefs,
van ons...

Echt lastig he, de namen...
Toen ik een maand of 5 zwanger was van mijn eerste  wist ik zeker dat hij Jaydon zou gaan heten. 1 week voor de bevalling, met 42 weken, heb ik het ineens veranderd in Tristan! Mocht het toch een meisje geworden zijn dan had ze Dyonnice geheten, wat ik nog steeds een mooie naam vind.
Alleen een maandje na de bevalling kregen we nieuwe buren, Tristan, Dionnice en Jayden!
We vinden Dyonnice nog steeds heel mooi, maar weten nog niet of we de naam ook willen gebruiken! Echt moeilijk

Terug
Bovenaan