Meisjesnamen

Misschien ben ik er al vroeg mee maar ik ben al een beetje over namen aan het nadenken. Voor een jongetje zijn we er al helemaal uit maar voor een meisje weten we het niet echt.
Zelf vind ik Famke, Norah en Pieke erg leuk maar dit vindt mijn vriend niets helaas :(
kennen jullie nog leuke namen in die trant. Het mogen ook een beetje jongensachtige meisjesnamen zijn.
Oh en wat vinden jullie van Alex als meisjesnaam?

Ben erg benieuwd! :))

Persoonlijk vind ik Alex echt voor een jongen, maar als je het op zn engels zou zeggen vind ik het wel weer leuk..

Zelf vind ik Kyara, Kaylee of Shanaya wel heel leuk. Wij zijn er ook nog niet helemaal uit, maar nog tijd genoeg toch...

Groetjes Daphne 8w3d

Hi,

Pff... het is inderdaad vroeg om al over namen te denken. Bij de vorige zwangerschap hadden wij 5 jongensnamen en vijf meisjesnamen (ook al wezen echo's uit dat het een jongen zou worden). Ik denk dat we deze namen weer in gedachten houden. Wat ik wel heb gedaan toen, is gekeken of een naam in de top 20 stond, want dan viel deze al af. Anders zit je kind straks met drie dezelfde namen in de klas.

Groetjes Tamara.

Hoi hoi,
Nou valt wel mee hoor qua vroeg zijn wij zijn er al uit namelijk waren we al voor dat ik zwanger werd. Bij vorige zwangerschap hadden we jongensnaam die blijft staan en meisjesnaam hebben we op laatste moment toen gewijzigd omdat manlief andere naam toch leuker vond. Nu heet onze dochter Amber en zijn we erg blij mee. Hebben nog een pleegdochter van 13 Amy en vind ik ook een erg leuke naam.
Amber staat geloof ik op 20 in de tot 20 maar heb ik niet naar gekeken. Je hebt nauwelijk iets aan die top 20 want is erg streekgebonden hier heet bijna niemand Amber. En ook de top 3 namen zie je in Zuid-Limburg nauwelijks. belangrijker vind ik dat je een naam makkelijk kunt schrijven zodat ze niet steeds hoeven te spellen.
Suc6 met anmen bedenken.

Leuk dat je gaat voor een jongesachtige naam.

Hier nog 2 voorbeelden die bij mij in mij gedachten opkomen.

Robin
Nikki

Terug
Bovenaan