Meivakantie!!

Hiep hiep hoeraaaa, de meivakantie is begonnen.....en hoe.....regen, regen, regen. Ik word nu al gek  geloof ik....en het is pas 10 uur!!! Het huis ziet er in 1,5 uur uit alsof er een bom ontploft is hahaha!

Vanmiddag maar eens naar het Klouterwoud, dan kunnen ze zich daar eens lekker uitleven.... Hopelijk word het weer nog beter....pffff.

Groetjes Fonske.

Oooooooooo wat erg............... Ik kan me je gevoel zó voorstellen!!! Sterkte meid en misschien is er wel een buurjongetje thuis vanmiddag (voor merijn) en anders maar verstand op nul en denken dat ze er over een uurtje of 8 weer inliggen??

Hier was het vanochtend net andersom: Gijs is twee dagen logeren bij opa en oma (raar trouwens: een leeg bedje terwijl je zelf wel thuis bent), dus wij hadden vanochtend maar 1 kind om aan te kleden, te voeden en weg te brengen. Dan weet je op maandagochtend ook niet wat je overkomt hahahaha: met een kop koffie aan tafel zitten om half 8, met een rustig ontbijtend sophietje erbij en nog zeeen van tijd voor de trein vertrekt.

Maar daar zit je nu ook niet op te wachten, op dat soort verhalen. Sorry.....hahaha. Ga ik nu weer aan het werk!

Liefs
Susan

Aaaaahhhhh, dat meen je niet....gesloten.....God wat moet ik nu!! En ik heb een vriendin al gezegd dat ze rond een uurtje of 3 daar moet zijn. Hmmmm, even kijken hoe ik dat weer op ga lossen!! Pffff.....valt niet mee hoor, de kids entertainen, hihi....

Yes, yes, yes....voor de zekerheid even gebeld en ze zijn nu in de meivakantie gewoon twee maandagen GEOPEND!! Ik word er spontaan heel blij van! Hahahaha.

Fonske.

Terug
Bovenaan