Mel30

A

Anoniem

Guest
Hi,
Ik las in de topic over grote gezinnen dat je man ook op een tweeling hoopt deze keer. Nou mijn man dus precies eender. We gaan nu voor nr3 maar hij hoopt dus op 3 en 4 tegelijk. Als het jullie lukt hou de tips dan ff stil voor mijn man wil je hahaha  want ik wil nog wel 2 keer zwanger zijn. Succes he!!
Groetjes Lillian

Hoi Lilian,
Paar drukke dagen gehad, dus daarom las ik nu pas je berichtje.
Ik vind nog één erbij wel genoeg, maar omdat we nu 2 meiden hebben, zou mijn man het wel erg leuk vinden er nog 2 jongens bij.
Voor mij is zwanger raken niet makkelijk, bij de oudste hebben we in de MM gezeten, de jongste was een wondertje, en het ziet er nu naar uit dat het weer MM wordt, zijn nu ruim half jaar bezig. Van de huisarts mochten we in september naar de gyn., maar we  stellen het uit tot januari. Met de feestdagen aan de hormoonpillen lijkt me geen succes en eigenlijk hopen we op nog een wondertje. Ik twijfel ook  nog of ik wel  medicijnen  wil, had de 1e keer veel last van de bijwerkinge van de hormonen, en de kans op een tweeling is dan ook aanwezig. Maar als ik in januari nog niet zwanger ben heb ik met mijn man afgesproken dat we met de gyn. gaan praten, misschien zijn er nog wel andere behandelingen mogelijk.

groetjes Mel

Oke, heel veel succes dan. Ik hoop dat het spontaan komt voor jou, hormonen slikken lijkt   me echt geen pretje.
Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan