@Melian

A

Anoniem

Guest
Haai,

Word jij alweer helemaal kriegel? Ikke wel hoor, pfff. Vind het nu nog irritanter dan bij de eerste. Toen wist ik niet wat ik moest voelen. Nu denk ik dat te weten (natuurlijk helemaal niet waar, maar tsja...)

We gaan dapper verder! Nu gelukkig Noorderzon, is wat afleiding (alhoewel: manlief werkt daar en ik zit met dreumes thuis, hahahah)

Succes!

Hey Bettie!

Jullie ook weer bezig? Wij zitten nu midden in de 'rond deze tijd moeten we er echt even mee aan de slag' fase :) Het is de afwachtfase die ik verschrikkelijk vind.

Ook ik dacht dat ik een zwangerschap de tweede keer gelijk zou herkennen, maar ik had het de vorige keren fout. Steekjes in mijn liezen? Sinds de bevalling van dochter heb ik alleen maar steekjes in mijn alles en overal, dus dat zegt helemaal niks meer, hahaha!

Spannend he? Gelukkig is er Noorderzon. Ben je al wel wezen kijken?

Jullie ook succes!

x

Haha, vreselijk spannend

Ik zit nu in de fase dat er nog niets positiefs is, en dat manlief zelfs twijfelt aan de komst van het duiveltje.... Maar wel buikpijn en niet het gevoel dat ik ongesteld ga worden. blijft afwachten.

Hopelijk lukt het ons beide snel!

Klusse!

(en tuurlijk gaan we elke dag even kijken aan het einde van de middag. Kan Sver lekker rondrennen en daarna heeerlijk slapen ;-) En dan ziet zijn papa hem ook nog even tussendoor)

Hier inmiddels op het wachtbankje. Altijd lastig. Veel buikpijn alsof ik ongesteld moet worden, terwijl dat over anderhalve week pas te gebeuren staat. We wachten af...

Ben heel benieuwd naar hoe het er bij jou voor staat. Weet je al meer? En zijn jullie Noorderzon goed doorgekomen?

X

Hier bijna weer op het oefenbankje ;-) Zijn nu toch alweer een tijdje bezig, Sinds maart ofzo.

Vind uberhaupt dat lijf veranderd is sinds vorige zwangerschap, zo ook de periode die ze het wachtbankje noemen...

Noorderzon was weer hartstikke gezellig en verschrikkelijk druk! Superweer, superomzet en gewoon gezellig. Ook wel weer blij dat het voorbij is, weer wat rust in de tent. Nu vakantie geboekt. Helpt enorm om zwanger te worden bij mij ;-) Twee vakanties en kwam zwanger terug. Eerste keer helaas miskraam met 10 weken...
*netevengekekenengaanindegoedeperiodeopvakantie*

Terug
Bovenaan