melk achtig vocht verlies uit tepel ?

A

Anoniem

Guest
<p>goedemorgen </p><p>sinds vandaag merkte ik dat ik vocht verlies uit mn tepel melkachtige kleur </p><p>wie heeft dit ook gehad en bleek zwanger te zijn </p><p>we zijn nu net een jaar bezig om zwanger te worden en al andere halve jaar gestopt met de pil nod is 18 juni </p>

owja ze zijn wel gevoelige maar niet zo zeer pijnlijk wel last van me onderrug hoofdpijn zo afentoe en slecht slapen 

Ik had dit ook! Maar wel pas iets later (was toen denk ik 8 weken ofzo).

Is er een andere verklaring te bedenken behalve een zwangerschap als je melk uit je borst verliest? Ik zou een testje doen!

al gedaan 
lijkt wel iets van schaduw maar zou m als ik hem zo zie negatief beschouwen is niet met gecondenseerde urine geweest 
https://www.mupload.nl/img/9w2r3q.jpeg

Ik zie niks sorry maar je zegt ook dat het geen geconcentreerde urine was dus ik zou over 2 daagjes nog eens herhalen maar dan met ochtend urine 

Kan duiden op verhoogde prolactine gehalte. Ik heb er ook wat last van gehad en bleek verhoogde prolactine gehalte te hebben. Maak je normaal aan als je bv zwanger bent of bv geeft. Ik kreeg daardoor geen eisprong en raakte niet zwanger. Met medicatie hiervoor meteen zwanger geraakt. Hoop voor je dat je zwanger bent!

Terug
Bovenaan