<p>Heyhey mama's!</p><p> </p><p>Dringend tips gevraagd!!</p><p>Ik was net bezig om mijn 15 maanden oude dochtertje haar melk uit te zetten(gebruik nog poedermelk voor dr avond fles en als ze echt niets anders wilt ivm veel tandjes tegelijkertijd die doorkomen). </p><p>Maar nu het probleem, ik liet de melk dus vallen en besefte me dat dat de laatste was, ook heb ik geen gewone melk meer in huis.</p><p>Mn meisje wordt soms nog rond 5u wakker voor een fles als ze overdag weinig heeft kunnen eten.</p><p>Ze krijgt 5 tandjes waaronder 3 kiezen tegelijk dus waar we eerst goed opweg waren met broodjes, stukjes fruit etc. heeft ze nu gwn dagen dat ze dr broodje en meer van dr avond eten laat staan waardoor ze snachts dus wakker wordt voor die extra fles.</p><p>Nu hebben we vandaag zo een dag gehad alleen heb ik nu geen melk meer in huis voor als ze er om vraagt, ik ben alleenstaand en zonder familie of netwerk hier in de buurt en heb al geprobeert een nachtwinkel te bellen maar de enige in de buurt heeft net vanavond geen bezorgers.</p><p> </p><p>Nu is mijn vraag dus wat kan ik doen, kan ik haar dan brood proberen te geven gedoopt in t beetje wat er nog is, waarvan ik sterk betwijfel of ze dat zou eten snachts... zit echt met mn handen in t haar, de avond winkel is 15 minuten verder op lopend en kan haar echt geen half uur alleen thuis laten..</p><p>Please als er iemand suggesties heeft let me know!!!</p><p> </p><p>En ja ik weet het echt meer dan dom van me </p><p> </p>