Melk in borsten

A

Anoniem

Guest
lieve meiden

Ik ben hier pas nieuw.en moet nog eventjes zoeken hoe hier alles werkt.maar ik heb een vraagje.mijn UD is 17mei 2005.ongeveer nu 27 weken zwanger maar nog steeds geen melk in mijn borsten.Ze worden wel weer groter en zwaarder nu.maar ik heb nog steeds geen lekkende borsten.is dat normaal?als je 27 weken zwanger bent?of komt dat pas later?Heb wel veel last van hormonenbuien daar versta ik onder huilbuien de ene dag voel je je eigen heel goed.de andere dag echt vreselijk moe.

Liefs en groetjes

Desi

Hoi Pinda, dat is normaal hoor, dat je nog geen lekkende borsten heb,verschilt heel erg per persoon!
Ik zelf ben nu over 2 dagen uitgerekend,en heb nog steeds geen lekborsten!
Alleen als ik in me tepel knijp dat er een heel ieniemieniebeetje uitdruppelt,maar verder niks!Dus ik zou me geen zorgen maken.

Tja en de hormoontjes die horen er ook bij,hahaha
Fijne zwangerschap verder,veel liefs door39wk5dg

bij mij is het deze week wel al begonnen met lekken,echt natte plekken op mn matras hihi,ik ben nu 16 weken,maar dit is wel al mn derde kindje,ik denk dat het daarom wat sneller gaat
bij mn eerste kindje was het rond de 7 maanden geloof ik.
maar het zegt ook niks over de hoeveelheid melk die je hebt   voor de kleine hoor,een vriendin van me heeft nooit lekkende borsten gehad maar geeft nu al 8 maanden borstvoeding.

groetjes diana

Idd niks om je zorgen over te maken hoor, bij mijn eerste zwangerschap had ik ook geen lekkende borsten, sterker nog de borstvoeding kwam pas 3 dagen na de bevalling op gang (keizersnede). Toch heb ik daarna bijna 5 maanden gevoed. Nu ben ik zwanger van de 2e en ik verwacht nu ook geen lekkende borsten
Groetjes, Janine

hoi....

volgens mij is dit ook echt niets om je zorgen over te maken ....ik had bij mijn vorige zwangerschap pas een dag voor de bevalling lekkende borsten ....
En dat terwijl ik al vrij vroeg last had van de super snelle groeiers.....ik had het toen al wel eerder gewild puur om  de druk er een beetje vanaf te halen ....
Maar goed je lichaam regelt het allemaal en daar heb je nu eenmaal niks over te zeggen ...

groet marjan

Dank je wel meiden voor jullie reacties...O gelukkig.ik schoot al weer in de stress de afgelopen dagen!maar ik hoef me zo te lezen geen zorgen gelukkig te maken.Ik zie het nu dan wel wanneer het zich z`n eigen allemaal regelt.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties.

Liefs en groetjes

Desi

Ik heb tijdens de zwangerschap misschien drie druppels melk gehad en nu voed ik al meer dan 3 maanden zelf.

Groetjes,

Linda
moeder van Rebecca 11 november 2005

Terug
Bovenaan