melk mengen

Hoi, even een vraagje.
Kan je moedermelk mengen met kunstmatige voeding. Mijn eigen produktie is dusdanig laag (100 ml per dag gekolfd) dat ik geen andere oplossing zie om het aan te vullen met kunstmatige voeding. Maar mag ik dit door elkaar mengen, of moet ik eerst het ene en dan vervolgens het andere toedienen??
Groetjes
Audrey, moeder van Amy (30-7)
 
Hoi Audrey,je mag bv gewoon mengen met kunstvoeding dit heb in indertijd ook gedaan toen mijn melk-productie terug liep.Een helft borstvoeding en een helft kunstvoeding deed ik altijd.Probeer het kolven nog wel even vol te houden vaak wordt de productie vanzelf weer groter en probeer je kindje geregeld aan te leggen dat wil ook nogal eens helpen.Veel succes.En o,ja niet in de magnetron opwarmen dit mag alleen wanneer je alleen kunstvoeding geeft.Groetjes Ingrid.
 
Als je nog niet zo lang kolft zou ik even wachten met mengen en gewoon nog wat langer proberen. Bij mij was de opbrengst ook laag in het begin en kolven moet je leren, het gaat vanzelf beter. En zeker als je die 100 ml hebt gekolft naast de voedingen dan is dat heel normaal. Je borsten raken immers afgestemd op de vraag.
Succes,
Masja
 
Hoi,

Het kost ff tijd om het op peil te krijgen en ook veel energie op het op peil te houden. Maar er zijn zeker mogelijkheden om het weer op te krikken.

Een dag lekker plannen voor je zelf alles bij de hand (vooral je kindje) en dan heel veel aanleggen. Niet 5 of 6x op een dag nee ieder uur en als er tussendoor gepiept word ook.

Bij mij heeft dit echt heel goed geholpen mijn bv was nooit zo goed geweest als na die dag.

Een keer extra kolven s ochtends vroeg doet ook wonderen omdat de productie s nachts veel is.

Maar mocht je er geen zin/tijd of wat dan ook in hebben kan je het idd mengen.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan