Melk niet aan te slepen hier

Hallo,
Sinds dat ik zwanger ben (ben nu 27 weken) ben ik al bijna verslaafd aan melk. Drink soms wel 1 liter per dag. Normaal drink ik eigenlijk bijna nooit melk.
Weet iemand of dit slecht is? En waar dit aan ligt?
Groetjes Loes

Hoi Loes,

Ik drink ook waanzinnig veel melk. Eerst omdat ik er behoefte aan had en nu vanwege de maagzuur. Als ik geen melk drink dan verwerk ik het wel ergens in zoals in Bambix.

Lijkt mij niet slecht hoor; je lichaam geeft zelf aan waar je behoefte aan hebt. Probeer wel voldoende vitamines te eten.

Grappig, ik ben ook 27 weken. Misschien ligt het daaraan...

Groetjes

Noortje

Bij mijn eerste zwangerschap ook veel behoefte aan zuivel. Liters melk, yoghurt, kwark, ed zijn er naar binnen gegaan. Ik heb een super gezonde zoon! Beter zuivel dan vette hap zou ik denken...
Op dit moment heb ik vooral behoefte aan fruit, komkommer, tomaat en drink ik liters appelsap!!

Ach ... zolang je je er goed bij voelt, doen!
Groetjes!
(24w4d)

Hallo,
Ik heb ook ,heel de zwangerschap al, last van maagzuur en zo'n 3 keer per week moet ik overgeven.
Bij mijn vorige zwangerschap was het elke week wel eens zo een kroketje tussendoor maar dat gaat nu echt niet, misschien ook maar goed ook!
Appelsap drink ik ook ineens best regelmatig,maar krijg het daar ook zuur van.
Ik slik elke dag gravitamon, dus denk wel dat ik genoeg vit. binnen krijg.
Maar ja als je dan s'nachts weer overgeeft omdat je iets dwars zit komt dat er natuurlijk ook weer uit....
Groetjes Loes

Hallo,
ik zou toch uitkijken want zoals ze gisteren bij kassa lieten zien zit er in zuivelproducten veel diocines.
Dat is juist de reden waarom je geen roofvissen mag eten zoals paling.
In vis is het percentage 12 % en is zuivel 38%. En dus zou ik er voorzichtiger mee zijn.

Mijn vriendin mocht in de zwangerschap ook niet te veel melk drinken omdat het vrij vet is, en daardoor veel aankwam.

Veel sucses,

brigitta
24 +2 weken

Terug
Bovenaan