Melk productie op gang

Tja hoe zou ik beginnen ik ben morgen 38wk zwanger en nou kwam ik er vanavond achter dat er al wat melk uit mijn borsten komt, bij mijn vorige zwangerschap heb ik dat helemaal niet gehad, weet iemand daar wat meer over. Ga ik vanacht bevallen hahaha.
Groetjes

he meis, ik zou niet weten of het daad werkelijk begin van een bevalling is,

bij onze dochter heb ik het helemaal niet gehad, en bij deze zwangerschap al heel snel geloof dat ik 3 maanden was dat de melk productie op gang kwam, elke keer als ik het masserde spoot het eruit, dus volgens mij zegt het niks.

Zou zeggen s6 ermee

liefs

Hier ook iemand die sinds een aantal dagen melk heeft. Mijn zoontje van 4 vindt het geweldig. Hij denkt dat de baby nu meteen komt, maar daar geloof ik nog niet zo in. Bij mijn vorige zwangerschap begon het zo rond 6 maanden en mijn zoontje kwam pas veel later.

Helaas... Volgens mij zegt het niks over een aanstaande bevalling... Sommige mensen hebben het al vroeg in de zwangerschap. Maar t zou natuurlijk wel fijn zijn als je kindje een dezerzijds dagen komt :)

Hier berichtje van januari mama. Ik heb nu al voormelk en moet nog drie maanden. Is bij iedereen anders las ik en zegt ook nog niks. Succes met de stilte voor de storm....

Terug
Bovenaan