Melk spuit uit de fles

Hoi allemaal..

Ik zit momenteel echt met mijn handen in het haar... ik ben begonnen met de S flessen van Difrax, Avent konden we volgens de kraamhulp beter niet gebruiken omdat daarvan het gat van de speen te groot was.. naar uit de spenen van difrax spuit de melk eruit!!!! Ik wou dr Brown proberen dus die heb ik gehaald maar daarbij moet mijn kleintje te hard zuigen waardoor hij halverwege de voeding zo moe is dat hij in slaap valt... Dus toch maar weer terug naar difrax... op advies heb ik de eigen merk speen van etos erop gedaan... maar hier spuit de melk er dus ook uit... Weet iemand hoe dit komt? Het gebeurd zowel bij koude melk als warme melk.
Of heeft iemand een andere fles die dit dus niet doet.
Mijn zoontje is trouwens 7 weken dus heeft speen nr 1.

Groetjes Annouk
 
Hey anoukje
Mijn dochtertje is 3 weken oud en heeft de AR voeding die wat dikker is. Wij gebruiken dr. Brown flessen met speen 2!!!
Dit gaat harstikke goed dus begrijp niet waarom dit bij jou niet lukte??

Ik kan je niet over difrax vertellen die heb ik 8 jr geleden ook gebruikt en daar had je dan 1,2,3 spenen opzitten...erg lastig maar toch plezier gehad van die flessen.
Succes!!
 
Hier spuit t er ook uit maar hou hem iets minder schuin als hij gaat "aanhappen" en dan lukt t goed. Succes
 
Hoi Anouk, wij vonden de fles van difrax ook veel te snel gaan! Wij zijn overgestapt naar dr. Browns en ik vind deze ideaal. Een baby moet volgens mij minstens 10 minuten over zijn fles doen dacht ik. Wat bij ons helpt om niet in slaap te vallen is hem even wat minder warm te kleden, dus mutsje af en eventueel sokjes uit. Van dr. Browns kun je ook grotere spenen kopen, misschien is dat nog iets voor je. En als je wel de difrax blijft gebruiken, kun je misschien de voeding wat aandikken? Met Johannesbroodpitmeel mag dat geloof ik, of nutriton is hetzelfde dacht ik. Anders even advies vragen bij het consultatiebureau. Succes ermee!
 
Terug
Bovenaan