melk terug geven

mijn zoontje van 11 weken krijgt al een paar weken steeds hetzelfde patroon voeding
7.30 200 cc
11.00 165cc
15.00 165cc
19.00 165cc
22.30 200cc

maar nu heeft hij af en toe een golf melk terug.en dan bij de flessen van 165 cc
wat kan dat zijn??
hij af normaal nooit terug en sind een week wel

Hi,

toen onze Cas veel melk terug gaf, zijn wij Nutriton aan zijn melk gaan toevoegen. Dit heeft enorm veel geholpen. Sommige kindjes hebben nu eenmaal dat ze eerder melk teruggeven.

Misschien een tip om ook Nutriton te gaan geven?

Groetjes Tamara.
Mama van Cas
16-04-2007

hoi hoi

Ja mijn kleine meid geeft de laatste tijd ook steeds wat melk terug.. Ik wijt t aan t feit dat ze wat meer indrukken opdoet en daardoor drukker wordt en dan gaan spugen.. Voor de rest is ze niet jengelig ofzo dus ga er niet vanuit dat ze wat tekort komt... Heb jij dat idee wel dan? Ik geef mijn kleintje trouwens 5x 150cc.. Gelukkig doet ze t daar goed mee.. Hebben jullie trouwens ook dat die kleine steeds zo aan t spelen is met de fles? Eerst zit ze helemaal met der hoofd te draaien en spuugt der speen uit en dan lijkt t net alsof ze 'ineens' weer weet hoe ze moet drinken..

Groetjes Danielle

Hoi,

Onze Cas ging inderdaad ook meer melk terug geven toen hij actiever werd. Maar met de Nutriton gaat het nu heel erg goed. Dit mogen ze tot een jaar hebben. En tegen die tijd krijgen ze al vaker vaste voeding.

Gr. Tamara
Mama van Cas
16-04-2007

Terug
Bovenaan