Melk uit de borsten!!!Help!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik zal me eerst ff voorstellen, ben mamavanjesse 26 jaar.We zijn al een hele poos bezig voor een tweede, bij de eerste was ik in ronde 2 zwanger, en zitten nu in ronde 14.nou heb ik vandaag of morgen mijn NOD, weet het niet precies wanneer mijn ei is geweest, do of vrij.Zit al een jar in de mm, heb nu 4 maanden clomid geslikt.Nu stond ik vanmorgen onder de douche en zag dat er melk uit mijn tepels kwam, schrok ervan!Heb het zh gebeld, en die zei dat ik maar moest afwachten en dat het de volgendeafspraak bij de fertiliteitsarts moest aangeven!Het kon iets te maken hebbben met een hoog prolactine gehalte???

Wie heeft dit ook wel eens gehad???

groetjes mamavanjesse

hoi mamavanjesse

ik heb dit zelf nooit gehad (nog niet) ..maar ben even voor je wezen googlen......
Ik heb op verschillende fora's gelezen dat meerdere vrouwen dit hebben gehad...maar dat dit niet gelijk betekende dat ze zwanger waren (hoop in jou geval natuurlijkl van wel!!)
sommige weten dit aan stress wat door hun HA werd bevestigd.....
Ook zou het kunnen komen dat het hormoon dat zorgt voor de melkproductie ontregeld is..

nogmaals ik hoop dat het voor jou een goed teken is en dat je gewoon zwanger bent!!

groetjes

Hoi,

voor mij is dit heel herkenbaar.
Toen ikzwanger wilde worden, van de tweede had ik dit ook. Ik gegoogled.....ik werd er gewoon bang van. Maar uiteindelijk een positieve test in mijn handen. Ze zeggen dat dit niet kan zo vroeg in de zwangerschap, maar hier het levende bewijs dat het dus wel kan. Ik hoop heel erg voor je dat dit ook bij jou is!!!!

Ja het kan een teken zijn van een te hoog prolactine gehalte!
Maar ik heb ook meerdere keren gehoord dat vrouwen het hebben als ze net zwanger zijn.. Ook al zou het niet moeten zijn.. toch zijn je borsten zich gelijk al aan het klaarmaken aan het begin van de zwangerschap op borstvoeding!

Liefs Jazzie

Hoi meiden,

Bedankt voor jullie reacties!
Had idd ook gegoogeld, maar dat las je ook best enge dingen!!!!
Als ik nu nog op mijn borsten druk, loopt er melk uit!Vindt het maar vreemd!Hoop dat jullie gelijk hebben en dat ik zwanger blijk te zijn!!!!

liefs mamavanjesse

Hoi mamavanjesse,

ik krijg ook melk uit mijn borsten, maar ik heb geen clomid gebruikt. Ben wel 2 maanden geleden gestopt met de bv. Weet niet of ik daar dan nog 'last' van kan krijgen?

Heb je je berichtje al op het zwanger zijn gedeelte gezet. Misschien zijn er daar mensen die hier wat meer vanaf weten.

Had je nou vandaag je nod? Je kunt anders ook even testen. Dan weet je misschien wat meer.

Ben wel benieuwd wat nou de oorzaak is.

Liefs,

Hey meiden,

Gisteren mijn NOD, vandaag negatief getest!!!!!
Maar nog niet ongi, en wel lekkende borsten!Wordt hier best onzeker van!!!!
Zou het wel of niet???Is het met de borsten wel goed???
Bel maandag het zh als ik nog niet ongi ben, wil ik een bloedtest!!!Wat denken jullie, zouden ze dat doen???

Liefs mamavanjesse

Terug
Bovenaan