Melk uit de borsten,help!!!

Hallo allemaal,

Zoals mijn topic al zegd, er komt sinds 3 dagen melk(wit spul)uit mijn borsten.Schrok er nogal van!We zitten in ronde 14 voor ons tweede kindje, had gisteren ongesteld moeten worden, maar ben het nog niet.Wel vanmorgen een negatieve test!Heb nu 3 of 4 rondes clomid gehad, maar daar stoppen we mee, en vanaf het moment dat ik nu ongi wordt, moet ik vanaf de derde dag gaan beginnen met het spuiten van Menopur!

Maarre mijn vraag, enig idee hoe het komt dat mijn borsten lekken???
heb al gegoogles maar daar wordt je niet echt vrolijker van!!!!

liefs mamavanjesse

Hoi ik ben zelf mama van 2 ICSI meisjes (3.5 en 8 maanden) en ik zou me niet heel erg druk maken over de afscheiding uit je borsten. Ik heb dit zelf al heel lang. Al ver voordat ik zwanger raakte van ons oudste kindje had ik last van afscheiding uit mijn borsten. Ik ben er toen mee naar de huisarts geweest en die zei zolang het uit beide borsten komt en het is niet bloederig maar doorzichtig of melkachtig hoef je je geen zorgen te maken. Het schijnt iets met de hypofyse in de hersenen te maken hebben. Ik heb het ook altijd gehouden. Ook in de tussenliggende periode van mijn kinderen. (zit  dik 3 jaar tussen). Ik merkte wel al snel als ik zwanger was dat de afscheiding meer werd. Ik wens je heel veel sterkte en heel veel succes en hopelijk komt jullie grote wens snel uit!

groetjes van margreet

Hoi,

Ik heb hier zelf ook al een heeeeele poos last van zowel de gyn als dokter zegt dat het geen kwaad kan, op internet word je helemaal gek van alles wat het wel kan zijn!!
Maar zoals hierboven lookalike eerder benoemd werd het heeft met je hersenen te maken.

Als je het toch niet vertrouwd kan je altijd voor de zekerheid naar de gyn of huisarts bellen voor je gemoedsgevoel.

Liefs Suzanne

Terug
Bovenaan