Tja, t is geen ramp maar ik snap dat je wel van die fles af wilt.
Mijn jongste dochter is nu ook 18 maanden en drinkt gelukkig prima melk uit een tuitbeker. Ik heb een tuitbeker die ik altijd gebruik voor de melk. Water/sap krijgt ze uit een munchkin-360 beker. Ik vind het vies als melk in dezelfde beker gaat als de water/sap beker, dus vandaar
Maar zo weet ze het verschil wel heel goed. Zodra ze die groene tuitbeker ziet, roept ze al: melk!!
Mijn oudste dochter heeft tot ruim 2 jaar melk uit een fles gedronken. Gewoon koude koemelk, maar ze weigerde ook echt uit een andere beker te drinken. Op een dag keek ik naar haar en dacht ik: je bent hier veeeeel te groot voor. Nu ist klaar. Hop, de fles in de prullenbak gegooid en vanaf die dag gewoon in een beker gedaan. En toen was het opeens prima, gewoon omdat de fles 'weg' was.
Ik dacht toen ook: En anders drink je maar een poosje geen melk. Krijg je niks van. En dat halen ze wel weer in met water en sap.
Achteraf had ik het gewoon veel eerder moeten doen. Bij mn tweede dochter heb ik dus nooit koude melk in een fles gedaan, vanaf dag 1 gelijk in de tuitbeker en dat werkte dus veel beter
Als je t echt beu bent, is er maar 1 manier denk ik.. weg met die fles! Dan ist maar duidelijk ook