Melk uit mn tiet????

Welnu....

Zat in bad beetje te friemelen aan die o zo grote uiers... :-O   dingen blijven groeien. En opeens kwam er een heel klein straaltje uit mijn tepel....
Gelig...
Andere tiet zelfde verhaal...
Is dit al moedermelk?
En is dit normaal bij 22 weken??

Let me knowwwwwwwwwwwwww

Heb er zelf geen ervaring mee, maar ze kunnen al vrij snel gaan lekken, hoor. Bij vrouwen die als eens een kind hebben gehad, kan het zelfs een van de eerste zwangerschapstekens zijn. Dus maak je niet druk, alleen maar een teken dat de melkfabrieken goed op gang aan het komen zijn, ha ha!

(als je last hebt van vlekken door het lekken, denk aan de zoogcompressen! Die zijn daar voor bedoeld, bij iedere drogist te koop, maar ik kan me voorstellen dat je nog niet weet wat dat zijn, ha ha! Ik wist het in ieder geval pas toen er op de zwangerschapsgym over werd gesproken...)

Bij mijn eerste zwangerschap had ik hier ook al rond 25 weken last van. Het kwam niet spontaan eruit, maar wel als ik mijn borst ging masseren of een beetje in mijn tepels kneep. Op zich kan het geen kwaad, het kan alleen wat vervelend zijn als ze gaan lekken op momenten dat je het niet wilt, haha.

Hoi hoi,

Is volkomen   normaal, ik had het bij 18 weken al.
Loop nu met borstcompressen, anders mag ik een paar keer per dag een ander shirtje aantrekken.
Het is in ieder geval een teken dat je hormonen goed hun werk doen.

Groetjes, conny
35 weken zwanger

Het gaat bij mij ook niet vanzelf maar het komt bij enig masseren ook eruit. Druppel voor druppel overigens. Dit had ik trouwens al vanaf het moment dat ik met de pil gestopt was. Toen ik zwanger was stopte het en nu vanaf 21 weken kan ik het trucje weer.

Terug
Bovenaan