Melk uit mond laten lopen, en nu?

Hoi hoi,

Vorige week dinsdag ben ik bevallen van onze dochter Lieke.
Het is een mooie meid van 4330 gram en 56 cm.
Ze doet het heel goed, alleen laat ze tijdens de fles wel veel melk uit haar mondje lopen.
Ik heb de avent fles en heb speen 1 erop.
Ze doet ongeveer 10 minuten over de fles.
Is het erg dat ze melk laat lopen? Of ligt dit aan de speen/fles?

Alvast bedankt!!

Groetjes Marieke

hi Marieke,

Allereerst GEFELICITEERD!!

over je vraag:
Het komt op mij over alsof de fles veel te snel gaat en ze het dus niet kan wegslikken voor het haar mondje uitkomt.
Dit is trouwens ook mijn ervaring met Avent, mijn zoontje kon dat destijds ook niet bijhouden en verslikte zich ook regelmatig daardoor.
Ik heb met veel plezier de difrax S-fles gebruikt en die gebruik ik nog steeds voor de avondfles (mijn zoontje is precies 17 maanden vandaag) de kleine kersspeen in het begin met de smalle fles maar toen de flessen voller werden en er ook af en toe bambix bij in moest zijn we overgestapt op de brede fles.
Tussen beide flessen geen verschil gemerkt ze waren allebei perfect, ook ivm de krampjes periode!
Misschien kun je eens een andere fles lenen van iemand ofzo? Om te proberen hoe ze dan reageert?

Succes in ieder geval! Geniet ervan!

Groetjes Saskia

Hallo,

van harte gefeliciteerd met jullie kleine.

Dat probleempje hadden wij in het begin ook heel erg en wij hadden de s-fles van de difrax al. En nog ging het bij ons zoontje te snel, hij verdronk zich zeg maar, de fles was zo leeg.
Wij kregen als tip om de dodie fles te halen, dat is met standenspeen, het is geen leuke fles zoals van difrax maar hij dronk er een stuk beter uit.

Hoop dat je snel een oplossing hebt.

Groetjes Melanie, mama van Percy ( ondertussen al 16 maanden)

Gefeliciteerd met je dochtertje, leuke naam!
Leah heeft ook erg lang moeite gehad met het goed drinken van de fles (afgekolfde moedermelk), ze liet ook hele stralen langs haar mondje lopen. Uiteindelijk (ik weet echt niet meer wanneer) is dat overgegaan, maar ze heeft daar lang voor nodig gehad. Ik heb de indruk dat haar mondspieren de tijd nodig hadden om die speen goed te pakken (Avent).

Terug
Bovenaan