Ook hier is nu de laatste fles komen te vervallen. Gevolg is dat ik nu in de dag toch ergens die melk terug moet laten komen. 200 ml lijkt met toch wel erg weinig. En sap, thee enz drinkt hij maar mondjesmaat en dat is lang geen 100 ml bij elkaar. Maar gewone halfvolle melk wil hij niet. (man, ik en oma begrijpen dat wel, wij houden er ook niet van hahahaha) Dus ik geef hem nu ipv 2 boterhammen, 1 boterham met 100 ml opvolgmelk. Daarnaast krijgt hij voordat hij naar bed gaat 's avonds ook nog een keer 100 ml opvolgmelk. Maar van harte gaat het niet en we moeten hem eigenlijk dwingen om te drinken. Nu weigert ie op het moment wel meer dingen en is ie bezig met een machtsspelletje. Die fase gaat zo wel weer over.
Ik weet alleen niet hoeveel opvolgmelk/ gewone melk dat ze binnen moeten krijgen en hoeveel vocht. Heb het cb gebeld maar kreeg weer eens een raar antwoord. Vervolgens staat op de verpakking dat hij nog 500ml opvolg zou moeten krijgen. Dus weet iemand hoe het zit en zou ik hem fruitmelk kunnen geven ipv gewone melk. En wanneer moet je met vitamine D druppels beginnen. CB zegt dat ie ze nu al moet hebben, apotheek en drogist zeggen van niet vanwege het feit dat hij nog opvolgmelk krijgt. Diëtiste is helaas met vakantie, ook die heb ik al geprobeerd te bellen. Heeft iemand raad voor me?
Beetje lang verhaal geworden sorry.
Ik weet alleen niet hoeveel opvolgmelk/ gewone melk dat ze binnen moeten krijgen en hoeveel vocht. Heb het cb gebeld maar kreeg weer eens een raar antwoord. Vervolgens staat op de verpakking dat hij nog 500ml opvolg zou moeten krijgen. Dus weet iemand hoe het zit en zou ik hem fruitmelk kunnen geven ipv gewone melk. En wanneer moet je met vitamine D druppels beginnen. CB zegt dat ie ze nu al moet hebben, apotheek en drogist zeggen van niet vanwege het feit dat hij nog opvolgmelk krijgt. Diëtiste is helaas met vakantie, ook die heb ik al geprobeerd te bellen. Heeft iemand raad voor me?
Beetje lang verhaal geworden sorry.