Melk vraagje...

A

Anoniem

Guest
Hee hoi,

Ik kan het onderwerp niet meer vinden of zoek niet goed genoeg, hihi!!!

Maar hoe doet iedereen dat met de melk, wanneer de ukjes 1 jaar zijn?
Stap je over op halfvolle melk of ga je verder met opvolgmelk? Laatste fles?

Nog iets anders aan vitamines nodig??? Bedankt alvast!

Liefs Lientje

Ps Ik wil dus stoppen met de opvolg, laatste pak gekocht vandaag en was even benieuwd!

Hoi lientje,

Yordi is sinds 2 weken nu aan de gewone melk.
Hij krijgt halfvolle melk. En indd die vitaminde d druppels, maar voor de rest niks bijzonders.
Ik ben eerst 1 voeding met gewone melk gaan doen en de rest nog met poeder.
Totdat de poeder op was en nu krijgt hij alleen nog gewone melk.
Yordi wordt volgende week 1 jaar.
Gisteren bij het bureau geweest en het was prima dat hij nu aan de gewone melk was.
Ik maak dit gewoon warm in de magnetron en maak er dan pap van. Anders wil hij namelijk geen melk.

Liefs marielle

heyhey

ik heb dan even een vraagje aan marielle ( of anderen waar het kindje al gewone melk van drinkt)

hoe zity jou schema er nu uit als ik vragen mag?
nu is de melk nl een voeding, maar met gewone melk toch niet meer?
krijgt jordy dan sochtends pap, smiddags boterham met beker melk en savonds avondeten met melk?
hoe moet ik dit zien? ik wil ook over gaan op echte melk. ook ik heb nu nog 1 pak staan.

hoop dat je mn vragen kan beantwoorden :D

liefs, do

Hoi do,

Ons schema is eigenlijk niet meer veranderd sinds Yordi 9 maand was.
Dit is het schema een beetje. Tijden veranderen nog wel eens.

7.00 bord pap van 160. gewone melk met bambix
9.30 uur fruit+drinken en koekje
12.00 uur 2 broodjes en soms nog een bord pap van 100 gewone melk met bambix.( maar tegenwoordig eet hij de pap nog maar voor de helft op, dus krijgt hij ook nog wel eens wat ranja na z'n broodje, omdat hij kouwe melk niet wil drinken en warm ook niet.)
15.00 uur fruit,of koekje en drinken
17.30 uur warm eten,met de pot mee.
19.00 uur bord pap van 120 gewone melk met bambix

Hier doet Yordi het prima op en gister nog op het bureau geweest bij de arts en die vond het ook prima. Ik zou gewoon kijken wat bij jouw kindje past.
Yordi heeft nog noeiit goed melk gedronken, dus vandaar dat wij overal pap van maken, want dat wil hij wel.

Liefs marielle

hey marielle

bedankt voor je reactie.
wat een gedoe zeg, de hele tijd met die schema's hahaha
ik moet dinsdag weer naar het cb. (krijgt nathalia haar 4e prikjes) vraag dan wel even wat ik het beste in nathalia haar geval kan doen.
vorige keer kreeg ik namelijk te horen dat ik geen pap als ontbijt mocht geven, omdat nathalia zo dik is hahahaha
maar denk dat ze nu wel is afgevallen. ze kruipt nu de hele dag door en loopt de hele tijd.

nou, nogmaals bedankt en fijn weekend

liefs, do

Marielle,

Bedankt voor je reactie, dus vitamine d druppels, thanks!
Hoeveel en hoe vaak? Of staat dat op de verpakking? Van vsm?
Door m'n mk niet naar het cb geweest en had best veel vraagjes, dus ik ben blij met dit antwoord!

Liefs Lientje

Hoi lientje,

Vitamine d druppels moet je 5 druppels geven en dat gewoon 1x daags.
Dit moeten ze hebebn tot hun 4e jaar. Ze zijn er in druppels en tablet vorm, maar druppels is nu makkelijker( denk ik).
En ze zijn geloof ik van het merk davitamon.

Hoe voel je je nu lientje??
Ivm met de mk die je hebt gehad??

Liefs marielle

Terug
Bovenaan