Melk, water, thee, diksap....

Hallo allemaal,
onze meid van nu 7 maanden is dol op haar melk. Dat is hartstikke fijn natuurlijk.
Vanaf 6 mdn. wilden we in de ochtend pap geven, maar dat was niet zo'n succes. Dit is nu dus voorlopig gewoon even een flesje met alleen melk. Maar water, thee of diksap...dat moet ze ook allemaal niet hebben. Groente en fruit gaat  prima. Maar als ik als tussen doortje een koekje geef, is  het toch fijn  ook  nog wat te drinken?  Melk geef ik dan niet, want dat krijgt ze dus al genoeg. Ik maak me er zeker geen zorgen om, maar vraag me wel af hoe dat  bij jullie zit..met de "drankjes"?

Groetjes, Emmy

Hoihoi,

Mijn oudste vond sap echt heerlijk, maar de jongste wil dus ook niet. Ik probeer het gewoon af en toe, er zal toch wel een dag komen dat 'ie ook gewoon sap gaat drinken?
Ik doe extra water bij de melk om ervoor te zorgen dat 'ie wat extra vocht binnen krijgt.  

Groetjes!

Hoi,

Ik geef Myrthe 100c thee met 1 of 2 schepjes opvolgmelk erin, vind ze heerlijk! Sapjes en water moet ze ook niet veel van hebben. Thee vind ze wel lekker. Vooral als ze het uit mijn beker mag drinken hihi.

Liefs Reneke

probeer eens een beetje thee met een rietje te geven.
of uit jouw beker te laten drinken.
geef je al een tuitbeker? zo niet, haal er dan 1 bij de kruitvat ( das de goedkoopste)
en laat je kindje dat uitvogelen.

nathalia krijgt smiddags als ze een koekje krijgt, haar tuitbeker met siroop of thee of heel klein beetje taxi ofzo vermeend met water.
moet zeggen dat het lang duurd vordat ze het op heeft ( ze moet heel hard zuigen) maar zo krijgt ze wel wat binnen en ze is stil, omdat ze de tuitbeker aan het uitvogelen is hihihihi

liefs, do

Hoi

Tessa drinkt graag een beetje thee, maar geen grote hoeveelheden. Van ander drinken wil ze ook nog niet zoveel weten. Ik gebruik meestal gewone thee.

groetjes grietje

Hoi,

Ik neem thee van zonnatura, zit minder troep in dacht ik. Maar alle smaken vind ze lekker.
Tuitbeker moet Myrthe niks van hebben, maar een flesje in haar eigen hand en zelf aanmodderen gaat des te beter.

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan