melk weigeren

Hallo

Wie herkend onderstaand verhaal, want ik ben een beetje aan het  eind van mijn latijn.

Min dochter van 10 maanden is al sinds dat ze vier weken was een slechte drinker. Met veel geduld en  eindeloos proberen en volhouden hebben we er tot nu toe altijd wel wat melk ingekregen.
De laatste tijd  reageert   ze er echter steeds heftiger op als we het aanbieden. Ze raakt al in paniek als ik met de fles in de buurt kom en als ik de fles dan weer weghaal is ze zichtbaar opgelucht en begint ze te lachen. Vaak begint ze al spontaan te kokhalzen bij alleen maar het zien van de fles. Als ik haar pap probeer te geven draait ze eenvoudigweg haar hoofd om of duwt haar handjes strak voor haar mond om het lepeltje weg te duwen.
Brood eten gaat nu goed en ook warm eten gaat over het algemeen prima. Water, sap en thee drinkt ze wel. Is er geen alteratief voor die melk, want ik vind het zo zielig om haar wat te geven wat haar zo tegenstaat.
Verder gaat het overigens prima met haar. Afgezien van de momenten dat ze melk moet drinken is ze vrolijk, actief en gezellig.

hoi

je hebt ook pyamapap van nestle  met veschillende smaken deze mogen ze hebben tot 36 maanden en er zit opvolgmelk in, doe zelf altijd helft pyamapap en helft melk.of melk met een smaakje van campina geloof ik kan je ook proberen, die van mij lust sowieso nog graag melk groetjes wendy

Terug
Bovenaan