Melk

<p>Hi,</p><p>Onze dochter van bijna 15 maanden krijgt alleen nog een flesje van 120 cc voordat ze gaat slapen. Ze krijgt Nutrilon opvolg melk. Mijn vraag is mag of kan dit ook gewone melk zijn die wij ook drinken en dat ik dat dan wat opwarm? Groetjes!</p>
 
Ja hoor, vanaf 1 jaar mag je gewoon koemelk geven. Onze zoon van 20maand krijgt sochtends en savonds een flesje koemelk.
 
Ja vanaf 1 jaar mogen ze volledig over op koemelk. Mijn dochter is 17 maanden en krijgt s ochtends, s middags en s avonds voor het slapen gaan 120cc gewone halfvolle melk. Geen opvolgmelk meer.
 
Klopt wat ze hierboven zeggen. Vanaf 1 jaar mag het. Mijn zoontje is net 4 en krijgt een combinatie, gewone melk mee naar school en peutermelk bij het ontbijt.
Ik gaf het altijd ivm het hogere ijzergehalte (zelfs bij een goede eter is het moeilijk om aan de aanbevolen hoeveelheid ijzer te komen, maar zelfs de deskundigen verschillen van mening of het goed is of onnodig om te blijven geven na 1 jaar), ik zou er inmiddels wel mee mogen stoppen, maar hij vindt dat smerige spul nog steeds super lekker :). Ach goed begin van de dag zullen we maar zeggen. 
 
Terug
Bovenaan