Melk

KOEMELK

Er zijn inmiddels vele wetenschappelijke onderzoeken die hetzelfde bewijzen: koemelk is heel slecht. ca. 75% van de kinderen is allergisch voor koemelk.
ADHD/keel-en neusamandelen/hyperactief/huilen/Krampjes/etc/etc
zijN het gevolg.Zelfs autisme wordt in verband gebRAcht met allergie.
Er is maar 1 groep mensen die hier wel bij varen. De boeren. Als wij geen melk meer kopen gaan zij op zeker failliet. En dat wil de overheid natuurlijk niet op zijn geweten hebben.
STOPPEN,STOPPEN,STOPPEN!!! met koemelk.
 
je ziet toch ook een volwassen koe geen melk meer drinken en die heeft ook sterke botten. ik drink al jaren geen melk, maar dat is ook omdat ik het goor vindt.

linda
 
Nou Ron het klinkt mij in m'n oren als klinkklare onzin! Slechts 2% van alle kinderen heeft een bewezen koemelkallergie en is daar meestal rond het 1e levensjaar overheen gegroeid. 75%?? Bij welke universiteit heeft dit onderzoek plaatsgevonden? Ik ben erg benieuwd! Je bent blijkbaar een groot voorstander van borstvoeding (ik ook) maar dat koemelk zo vreselijk slecht zou zijn? Ik ken erg veel mensen (volwassenen en kinderen) die met de fles (koemelk) zijn grootgebracht en geen van hen heeft ADHD, hyperactieve problemen of amandelenproblematiek.
 
Raar is dat toch met die wetenschap. De ene keer is melk heel vreselijk, in een ander onderzoek was melk juist weer super geweldig. Nu ja, het zal wel in het midden liggen, de waarheid.
 
Terug
Bovenaan