melk

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

elke keer al Bram gewone melk drinkt dan komt hij gigantisch aan de diarree, en ook zo erg dat alles eronder zit dan.....
als hij geen melk drinkt is dit niet het geval, vreemd he
zijn er nog meer kindjes die daar last van hebben?
wij geven Bram nu s'morgens een flesje yoghurtdrink 130ml bij zijn broodje
ook krijgt hij bij zijn middagbroodje een bakje yoghurt 100ml en bij zijn avondeten ook natuurlijk een toetje van maar ik had liever gehad dat hij een flesje melk kon drinken bij zijn broodje
het is niet dat hij het niet lust want hij vindt melk best lekker maar ikzelf vindt het niet fijn dat ik hem dan 4x per dag   helemaal onder de dunne poep heb zitten want blijf aan het wassen zo

liefs ilona

oh ja, als ik op het cb kom overleg ik natuurlijk wel even met hun

hoi,

Omdat Birgit koemelk allergie heeft (ik laat dat af en toe even testen) krijgt ze zowizo geen melk. Ze mag wel yoghurt etc en zelfs slagroom. Melk kan ze niet hebben. Ik geef haar buiten BV soya melk. Ik maak hier haar pap van 's ochtends en ik geen zo'n pak mee naar de opvang. Tis nog geen 2 euro.. Misschien dat je dat kan proberen?  Het lijkt me ook niet echt lekker voor Bram dat hij ineens zo aan de enorme diarree gaat...
Het komt vanzelf wel.

De vrouw waar ik t laat testen die allergie vertelde me dat mensen zo gevoelig kunnen zijn voor melk omdat er vanalles in kan zitten, de ene koe staat naast de snelweg, de andere weer in een andere omgeving. Al die melk wordt bij elkaar gedaan en zo zitten er misschien wel stofjes is waar iemand gevoelig voor kan zijn.

Oh wat je misschien ook kunt proberen is biogardedrink (gewoon naturel) ofzo. Is veel milder dan bijv karnemelk maar waarschijnlijk reageert hij hier wel goed op omdat hier ook die goede bacterien inzitten.

Nou succes!

Evelien

hoi hoi

misschien is opvolgmelk of peutergroeimelk een optie??

zo heeft hij geen dunne broeken maar wel melk binnen

groetjes moekje

Terug
Bovenaan