A
Anoniem
Guest
hoi meiden
elke keer al Bram gewone melk drinkt dan komt hij gigantisch aan de diarree, en ook zo erg dat alles eronder zit dan.....
als hij geen melk drinkt is dit niet het geval, vreemd he
zijn er nog meer kindjes die daar last van hebben?
wij geven Bram nu s'morgens een flesje yoghurtdrink 130ml bij zijn broodje
ook krijgt hij bij zijn middagbroodje een bakje yoghurt 100ml en bij zijn avondeten ook natuurlijk een toetje van maar ik had liever gehad dat hij een flesje melk kon drinken bij zijn broodje
het is niet dat hij het niet lust want hij vindt melk best lekker maar ikzelf vindt het niet fijn dat ik hem dan 4x per dag helemaal onder de dunne poep heb zitten want blijf aan het wassen zo
liefs ilona
oh ja, als ik op het cb kom overleg ik natuurlijk wel even met hun
elke keer al Bram gewone melk drinkt dan komt hij gigantisch aan de diarree, en ook zo erg dat alles eronder zit dan.....
als hij geen melk drinkt is dit niet het geval, vreemd he
zijn er nog meer kindjes die daar last van hebben?
wij geven Bram nu s'morgens een flesje yoghurtdrink 130ml bij zijn broodje
ook krijgt hij bij zijn middagbroodje een bakje yoghurt 100ml en bij zijn avondeten ook natuurlijk een toetje van maar ik had liever gehad dat hij een flesje melk kon drinken bij zijn broodje
het is niet dat hij het niet lust want hij vindt melk best lekker maar ikzelf vindt het niet fijn dat ik hem dan 4x per dag helemaal onder de dunne poep heb zitten want blijf aan het wassen zo
liefs ilona
oh ja, als ik op het cb kom overleg ik natuurlijk wel even met hun