melk?!??!

Ik heb op 2 mei de laatste keer bv gegeven. Ik had verwacht dat ik dan binnen no time geen melk meer zou hebben maar nu, zo'n 3 weken later komt er nog steeds melk uit, is dit wel normaal? Hoe lang blijft dit nog zo?

Dat is zeker heel normaal.zeker omdat je best lang bv hebt gegeven,na het stoppen bij mn dochter met 10 mnd,heb ik zeker nog een jaar gehad dat er melk uit mn tepels kwam,misschien nog wel langer
geef niks
liefs jootje

hallo,
nadat ik gestopt ben met de borstvoding heb ik dit twee weken afgebouwd ben daarna naar de huisarts gegaan en heb dezelfde pilletjes gekregen die de vrouwen krijgen als ze geen bv willen geven.
ha zei dat het geen kwaad kon om zo te stoppen.

groetjes

Hoi essje,

Ik heb ook fulltime 6 maanden bv gegeven en langzaam per week 1 voeding afgebouwd. Na de laatste voeding bleef ik toch schijven in mijn borsten houden en ze deden behoorlijk zeer. Deze heb ik 's avonds en 's ochtends gewoon weggemasseerd, maar dit duurde bij mij toch wel 4,5 week en nu lijkt het voorbij. Heb geduld, het is normaal, maar blijf alert op rode plekken, of warme plekken in je borsten. Dit kan een ontsteking zijn. Goed masseren!!!

Groetjes, Irene

Terug
Bovenaan