melkachtig troebel wit

Hoi dames,
Ik ging juist naar t toile en ik zag bij het afvegen dat ik toch redelijk wat vocht verlies en het heeft zo'n wolkjes effect, misschien raar om te begrijpen, maar een klein gedeelte is doorschijnend en een groter gedeelte is zo melkachtig troebel wit. Anders is het meer doorschijnend;
Weet iemand hier raad mee?
Misschien zie ik ook wel dingen die er niet zijn, begin ik extra op te letten omdat ik maar niet ongi wordt.

grtjs,
Bea

Lieve Bea,

Wij zitten echt in hetzelfde schuitje !!!! Mijn afscheiding is wat gelig korrelig. Sorry, smerige details. Ik heb zoals je waarschijnlijk al hebt gelezen, gisterochtend negatief getest. Balen maar ben nog steeds niet ongi. Zullen we samen duimen draaien ???? Succes !!!

Veel liefs Biaggi

Hoi Biaggi,

Ja da's goed, dan hebben we 4 duimen, dat moet toch al wat teweeg brengen he?!
Heb jij dat ook dat je het ene moment denkt dat je zwanger bent en het andere moment weer niet? Ik blijf het raar vinden als het van de eerste keer zou lukken, maar ik vind nu toch wel dat het erg lang duurt, had vroeger, voor mijn pil, nooit zo'n lange cyclus. Als ik er weer over begin na te denken wordt ik er serieus kriegelig van en serieus zenuwachtig, kan bijna niet wachten tot t woensdag is (duurt natuurlijk nog eeeeeeeeuuuuuuwen) en als ik dan nog een negatieve test heb en natuurlijk nog niet ongi ben dan ga ik naar de ha en eens kijken wat die zegt.

Liefs en dikke knufs,
Bea

Hoi Bea,

Ik heb inderdaad ook dat ik het ene moment denk dat ik zwanger ben en het andere moment weer absoluut niet !!!! Crazy wordt je ervan. Ik ga nog wachten tot maandag met testen en ik vind dat het al lang duurt, kun je nagaan wat jij moet hebben als je tot woensdag moet wachten. Ik geef je groot gelijk als de test woensdag negatief is, hopelijk niet !!!!, dat je dan naar je HA gaat. Meid, ik duim voor jullie !!!!

Veel liefs en een dikke knuffel terug Biaggi

Terug
Bovenaan