Melkachtig!!!!

A

Anoniem

Guest
Melkachtige afscheiding had ik gisteren en best wel veel. Nu ben ik wat misselijk en duizelig. Wie herkent dit. De afscheiding is nu zo goed als weer weg.

O ja mijn nod zal over 4 daagjes zijn 9 sept.

reageer aub als je dit herkent.

Hé,

Het enige wat ik kan zeggen is dat ik ook bijna geen afscheiding heb, en mijn NOD is morgen. Ik weet niet of het wel of juist niet goed is als je bijna geen afscheiding hebt.
Ik heb een paar dagen geleden ook wel meer afscheiding gehad, net als jij.

Succes.

Liefs,
JWW

hey meiden, mijn nod is morgen 6 sept en ik had gisteren giga afscheiding vandaag een inlegkruisje vor zouden de rd komen dus kan het helaas niet echt checken ben benieuwd ik dacht dat veel afscheiding n goed teken was, maar twijfel er even aan
misschien een deskundiger type die ons hier antwoord op kan geven!!
liefs tamaar

hoi meiden, ik had ong. een week voor nod ook melkachtige afscheiding,was 1 keer veel en daarna niet meer en ik blijk dus zwanger,ik duim heel hard voor jullie allemaal,gaan we met zn allen naar het mei-forum!

liefs marjolein

He mayotje daar heb ik dus wat aan een deskundige dan haha. Ik hoop dat ik dan het zelfde had als jij heb nu namelijk bijna nergens meer last van. Wel heb ik het ontzettend warm net alsof je koorts krijgt en dan dat ik steeds wat dizzie ben niet echt de hele tijd duizelig maar toch.

Bedankt

he pient,

ik hoop voor je dat dat melkachtige net als bij marjolein goed nieuws is!
En ik hoop dat zelf eigenlijk ook...ook ik had vandaag dat melkachtige...wie weet zijn we gewoon wel zwanger. Dat zou fijn zijn!

hoi meiden
ik heb ook dat melk achtige afschijding en zweten
heb vrijdag me spiraal er uit laten halen en donderdag nog gemeend schap gehad
was van spiraal niet meer ongi dus weet het allemaal niet wie herkent dit?
gr maaike

Terug
Bovenaan