Melkachtige afscheiding ervaringen?

<p>(Nu vandaag een week voor NOD)</p><p>Voelde me gisteren al "anders" dan normaal, hoofdpijn (voorhoofd - me slaap & nekpijn), me buik voelt anders (heel laag in me buik & rechter kant), lage onderrugpijn en last van me maag.</p><p>Vandaag wakker en binnen 5 minuten moest ik naar de wc rennen.. diarree en niet zo zuinig ook (sorry voor de details), en nu opeens melk achtige afscheiding.. merkte het met afvegen.. </p><p>heb sws last van veel afscheiding.. steeds t gevoel alsof ik ongesteld ben en aan het doorlekken ben.. eenmaal op de wc geen bloed te vinden, alleen maar afscheiding (vochtige string) maar niet eerder zo melk achtig geweest.. beetje alsof er hele vloeibare cremè uit mijn vagina komt.</p><p>heeft iemand hier ervaring mee? En dan vooral met de melk achtige afscheiding? Al die symptomen maken me zo onzeker.. en loslaten gaat niet.. dus kan wel wat ervaringen gebruiken.. </p><p>helaas moet ik nog een week wachten voor ik een test kan doen dus dat is nu ook geen oplossing.. ben bang namelijk als ik nu al een test doe dat het sws negatief is.</p>

Ja in mijn ervaring is die melkachtige (ik noem het altijd schoollijm) consistentie afscheiding vlak voor NOD betekend dat ik zwanger was. Nu tot 2x toe gehad. Maargoed, iedereen verschilt dus het kan voor jou wat anders betekenen. Het is denk ik idd te vroeg om te testen. Dus nog even geduld!

Ja ik herken dit echt niet.. vind het zo vaag.. dan ga je als vrouw ook twijfelen of je geen schimmel of bacterie hebt.. maar heb dat wel eens gehad en dat is meer brokkelig en wit.. nu is het zo gek vloeibaar.. beetje zo dun als after sun.. hahaha.. 
bedankt voor t delen van je ervaring! :)

Ik had dat ook, dunne melkachtige afscheiding, en veeeel. Werd er toen een beetje gek van, aangezien ik een onregelmatige cyclus had dacht ik dus telkens dat ik ongesteld werd, leek net of ik m’n broek plaste soms. Daarvoor nooit gehad. Bleek dus echt zwanger te zijn! 

Ik had op  een donderdag vlak voor ik naar mijn werk ging zoveel afscheiding dat ik ander ondergoed aan moest doen. Op mn werk diezelfde avond ook veel afscheiding.. zondag op maandag nacht had ik een positieve test :) bij was afscheiding dus een een goed teken !

Ja ik durf echt pas op de dag van me NOD te testen.. doodsbang dat ik anders teleurgesteld word door ongeduldigheid hahaha.. 
merk nu ook dat ik sneller vol zit... normaal kan ik bunkeren met avond eten maar nu al met een paar hapjes vol.. dats ook dus nieuw 

SanneStar, de berichten zijn in ieder geval een goed teken. Ik kan je helaas niet helpen. Nog nooit zwanger geweest. En afscheiding herken ik wel maar of die echt zo wit en melkachtig was als jij zegt weet ik niet. 
Ik heb wel echt met je te doen. Welke ronde zit je ook alweer? Het is allemaal zo spannend, je voelt en ziet van alles en het enige wat we kunnen doen is wachten. 
Succes! Hou ons op de hoogte.
Overigens wel goed dat je pas op NOD wilt testen. 

Terug
Bovenaan