<p>(Nu vandaag een week voor NOD)</p><p>Voelde me gisteren al "anders" dan normaal, hoofdpijn (voorhoofd - me slaap & nekpijn), me buik voelt anders (heel laag in me buik & rechter kant), lage onderrugpijn en last van me maag.</p><p>Vandaag wakker en binnen 5 minuten moest ik naar de wc rennen.. diarree en niet zo zuinig ook (sorry voor de details), en nu opeens melk achtige afscheiding.. merkte het met afvegen.. </p><p>heb sws last van veel afscheiding.. steeds t gevoel alsof ik ongesteld ben en aan het doorlekken ben.. eenmaal op de wc geen bloed te vinden, alleen maar afscheiding (vochtige string) maar niet eerder zo melk achtig geweest.. beetje alsof er hele vloeibare cremè uit mijn vagina komt.</p><p>heeft iemand hier ervaring mee? En dan vooral met de melk achtige afscheiding? Al die symptomen maken me zo onzeker.. en loslaten gaat niet.. dus kan wel wat ervaringen gebruiken.. </p><p>helaas moet ik nog een week wachten voor ik een test kan doen dus dat is nu ook geen oplossing.. ben bang namelijk als ik nu al een test doe dat het sws negatief is.</p>