Melkfles 's avonds

Hallo meiden.
Krijgen jullie kinderen 's avonds nogsteeds een melkfles voordat ze naar bed gaan? Onze dochter (06-12-06) krijgt nu nog een avondfles van 120 ml melk. Wanneer kan je hier mee stoppen? Ze krijgt nu bij het ontbijt 180 ml melk en dan nog de avondfles. De rest van de dag krijgt ze sap/thee.

Hoi,

Steyn krijgt 's Morgens een  bekertje melk van ca. 125 ml, 's Middags iets van 100 ml bij zijn brood en 's Avonds voor het naar bed gaan krijgt ie nog een klein bekertje. Ik heb eerlijk gezegd geen idee wanneer je hiermee kan stoppen. Misschien geven ze dat zelf wel aan als ze er geen behoefte meer aan hebben?

Groetjes,
Mir.

hoi hoi

hier al heel lang geen melkfles meer maar hij wil dat ook echt niet !? hij drinkt maar 1 beker melk per dag en volgends mij is dat ook te weinig. .. . ze moeten volgens mij 3 bekers melk per dag dus volgends mij is het juist goed om savond melk fles te geven maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen

groetjes Ingrid

Hier geen melkfles s'avonds.Eigelijk al heel lang niet meer.Ze krijgt s'ochtends een flesje melk van ong 180cc, en s'middags bij der broodje ong 120cc.Melk met bambix erdoor.Ze'moeten' wel een bepaalde hoeveelheid aan melkproducten binnenkrijgen, maar je kindje krijgt waarschijnlijk ook iets van yoghurt of vla, en dat is ook een melkproduct!Ik zou het gewoon even bij het cb vragen als ik jou was.

liefs

Hallo!

Waarom zou je moeten stoppen met melk(fles)????
Billy(28-11-2006) drinkt voordat hij gaat slapen en 's ochtends als ie net wakker is 250ml melk (in Ned. heet t dreumesmelk van Nestle of Nutrilon van Nutricia). Ioannis is eergister 3 geworden en hij drinkt ook meestal voor t slapen en bij t ontbijt een flinke beker melk. Tussendoor soms verse jus de kleine de grote vind dat nix en allebei hebben ze t liefst water.
groetjes, Priscilla

Onze dochter 29-10-2006 krijgt ook nog voor t slapen een papfles van 200cc.
Ze slaapt er lekker van in dus ik zie geen reden om ermee te stoppen.
Overdag krijgt ze ook altijd een klein flesje melk 120cc mee naar bed (ze slaapt 1 of 2 keer overdag)
Tussendoor drinkt ze thee of water (af en toe een slokje sap/fristi of i.d.)
Als je graag de fles eraf wilt voor het slapen gaan, zou ik m eerst een maandje halveren dus ipv 200cc, 100cc geven en m dan langzaam niet meer geven.

Liefs L81

Elsa krijgt ook 's avonds nog altijd een fles van 180cc. Ze drinkt hem ook helemaal leeg. 's morgens drinkt ze ook een fles van 180cc. We waren laatst de avondfles aan het opbouwen, maar toen werd ze ziek en was al het drinken wat we erin kregen al meegenomen en sinds die tijd heeft ze hem helaas ook echt weer nodig.
En ik moet eerlijk bekennen dat ik het ook wel fijn vind, want dan zit ze even lekker rustig bij mij op schoot, heerlijk....

Hallo,
Mijn zoontje (29-10-06) drinkt zelfs nog een melkfles met wat nutrix erdoor!! Heeft hij niet echt nodig maar het gaat allemaal op. Mijn oudste zoontje heeft dat ook nog lang gehad omdat hij ook niet altijd goed at op een gegeven moment gaf hij zelf wel aan geen papfles meer te willen, daarna nog wel een tijdje melk gegeven omdat hij een slechte drinker is. Nu niet meer, hij is ruim 3, want hij is zindelijk en anders komt hij 's nachts er steeds uit om te plassen. Ze hebben vlgs cb 300 cc melkpr nodig, maar die van mij krijgen wel wat meer, ze vinden allebei melk lekker dus waarom dan niet een flesje voor het slapen gaan, ze geven het vanzelf wel aan als ze het niet meer willen denk ik dan. Gr Linda

Terug
Bovenaan