Melkkkk

Hoi dames,

Aangezien niemand snapt dat ik zo blij ben, even delen met jullie. Er komen melk druppeltjes uit mijn borsten joepieeee. Ik vind het zo gaaf en wonderlijk, dat mijn lijf zich aan het voorbereiden is.

Iemand anders ook zo blij met de eerste drupjes :)?

Gr lucy

Ja, heel herkenbaar van de eerste zwangerschap. Ik heb er tot nog toe geen last van, alhoewel nu ik erover schrijf ik wel zoiets van een toeschietreflex voel. Dat dan weer wel.

Maar super he, dat je lijf zich voorbereidt op het voeden van een kindje. Vind het zelf steeds weer een wonder. En dat je kindje er dan ook van gaat groeien, daar verbaasde ik mij heel erg over.

Haha ja heel herkenbaar, heb niet echt de druppeltjes gezien maar zag ineens in mijn bh op de plek van mijn tepels gelige vlekken zitten!!! Ik ga ervan uit dat dat dan de eerste druppeltjes zijn geweest. Echt super bijzonder
X Fiona

Hoi, ik vind het geweldig dat jij zo blij bent, ik ben er iets minder blij mee!!
ik geloof dat ik al vanaf week 22 last heb van lekkende borsten en kan gewoon echt niet zonder zoogkompressen rondlopen of slapen... net als nu komt ik onder de douche vandaan en wilde gewoon even zonder bh en kompressen... en ja hoor nog geen 10 minuten later heb ik weer 2 grote vlekken op mijn shirt. Ik ben nu 29 weken zwanger en ben het eigenlijk wel een beetje zat.. maar goed we hebben alles over voor de kleine dus dit nemen we er ook maar bij.. 1 voordeel: mijn kanalen staan wel open hihi...

Ik hoop dat jij het niet zo erg krijg als iken anders valt het opte lossen met een sport/ doorgroei BH en zoogkompressen!

veel succes!
Liefs cynthia

Ja ik vind het super bijzonder...

Ja kan nu al, maar niks aan de hand als het bij 40 weken begint.

Oooo hihi cynthia misschien denk ik er straks anders over. Ik heb sinds 25 weken al lelijke meegroei bh's aan ;),

Ik heb zelf al een paar weken last van lekkende borsten, gelukkig alleen als ik in bed lig. Wel een fijne gedachte dat het allemaal werkt.

Terug
Bovenaan