Melkpoeder

Hallo allemaal,

Wij zijn 22 december ouders geworden van Boaz.
Wij gebruiken op dit moment nutrilon 1 voor onze zoon. Alleen denken wij eraan om over te stappen op andere melkpoeder omdat nutrilon erg duur is.

Heeft iemand suggesties ?

Alvast bedankt
 
Gewoon een huismerk, is van prima kwaliteit in NL. Ik gebruikte kruidvat eigen merk, maar ik zal vooral kiezen voor een winkel die in de buurt is.. 
 
Inderdaad, gewoon een huismerk kiezen van iets wat bij jullie in de buurt zit. Het moet in Nederland (en volgens mij de hele EU) voldoen aan behoorlijk strenge kwaliteitseisen, en als iets van een andere samenstelling bewezen beter blijkt te zijn voor baby's wordt dat heel snel verplicht en dus iets wat alle merken hebben. De speelruimte voor variatie tussen verschillende merken en verschillende typen dieetvoeding is erg beperkt. ;)
 
Inderdaad een huismerk. De regels zijn Europees, ik gebruik de Bebevita van oa DM in Duitsland. 5,95 per pak. Oudste groot op gekregen en nu de kleinste ook al 4 maanden. Snap niet dat mensen zo duur betalen voor enkel een naam.
 
Kruidvat eigen merk is precies het zelfde want wr moet namelijk overal dezelfde eisen aan zitten dus nitrulon is gewoon verkooppraatje
 
Wij gebruiken hero classic, omdat die bij veel supermarkten te krijgen is en we niet altijd zin hebben om naar de kruidvat te gaan (en de supermarkten tot later open zijn mocht het een keer crisis zijn ?)
 
Inderdaad hebben de verschillende melkpoeders dezelfde samenstelling. Nutrilon en Hero besteden ook veel geld aan het onderzoek naar betere voeding, wat een eigen merk merk niet zal doen. Dus geen probleem om te switchen, zolang je tot 1 jaar wel echte babyvoeding geeft, dat is bij wet vastgelegd. Dus niet eerder naar koemelk gaan, omdat dat nu eenmaal goedkoper is ;)
 
Terug
Bovenaan