Melkpoeder

Hoi meiden,

Ik geef nog steeds grotendeels borstvoeding. Sofie krijgt op de 3 dagen dat ik werk een flesje met melkpoeder, omdat ik, als ik kolf op mijn werk, in 2 keer kolven maar 1 voeding eruit haal. En 's avonds geeft mijn vriend haar het laatste flesje (ook melkpoeder) zodat ik lekker op tijd mn bedje in kan gaan!
Nou heeft het cb mij in het begin Hypo-allergene voeding van Nutrilon aanbevolen. Maar er zitten bij ons geen allergien o.d. in de familie. Dus wil ik over gaan op de normale melkpoeder.
Dan komt nu eindelijk mijn vraag : Welk merk gebruiken jullie? Is bijv. het eigen merk van Kruidvat net zo goed als Nutrilon?

Groetjes Marije
mv Sofie 17-05-08

Hoihoi,

Ik gebruik Friso Standaard 1. Dat is mij toendertijd aangeraden door een vriendin.
Ik ben er erg tevreden over. En het is niet echt duur.

Groetjes Iris mv Evy 16-05-08

Hoihoi,
Ik heb ook eerst nutrilon hypo-allergeen gebruikt, dit hadden ze in het ziekenhuis opgestart, na ongeveer 2 mnd ben ik zelf op de nutrilon standaard overgegaan want dit scheelde gewoon ruim 5euro per bus. Ik hoor best veel goede verhalen over het kruidvat merk en ook die van etos eigen merk (volgens mij pas nieuw) moet goed zijn. Ik ben bij nutrilon blijven hangen, straks als dekleine 6mnd is en over moet op opvolgmelk ga ik die van kruidvat of etos is uitproberen. Scheelt een hoop geld en het lijkt mij dat het allemaal wel goed is.

Groetjes

Bij onze oudste zoon zijn we vanaf 6 maanden overgegaan op opvolgmelk van kruidvat. Hij heeft de eerste 6 maanden HA-voeding gehad i.v.m. wat allergieën in de familie. Onze tweede zoon krijgt nu dus ook HA-voeding, maar die zal met 6 maanden ook over mogen op gewone voeding en dan ga ik weer voor kruidvat voeding. Deze is ons gewoon goed bevallen. En de regels in Nederland zijn dusdanig streng dat alle verkrijgbare melkpoeder gewoon goed zijn.
Ik heb bij de oudste ook potjes groente en fruit gehad van Kruidvat. Alleen de potjes vanaf 8 maanden met stukjes erin vond ik niet fijn. De stukjes bestonden uit vierkante blokjes en de rest was gewoon helemaal fijngemalen. Ik miste daarin de structuur. Dus vanaf 8 maanden heeft hij potjes olvarit gekregen.

Groetjes,
Susan

Gewoon voor de goedkopere varianten gaan hoor als je kiindje geen xtra kans op allergie heeft.

Onze kinderen hebben altijd Similac gehad. Dat is de goedkoopste voeding die er is. oa verkrijgbaar bij de DA en Super de Boer. Bij de Trekpleister ook voornamelijk grote steden

6,49 voor 900 gr.
nr 2 en 3 zijn ook regelmatig in de aanbieding.

succes met je keuze, groetjes Bianca

Terug
Bovenaan