Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hallo!</p><p>ik geef inmiddels 6,5 maand borstvoeding! Ben benieuwd of er mensen zijn die verschil merken in hun melkproductie met de aanhoudende warmte?</p>
Ja, ik merk dat het iets terugloopt, heb jij dat ook? Het kan ook zijn dat mijn zoontje gewoon minder nodig heeft omdat hij steeds meer vast voedsel eet, en mijn lichaam daarop reageert. Geen idee!
Jaa onze uk zit inmiddels ook aan het fruit, de boterham en een volledige groentenhap met groente, aardappel/rijst of pasta en vlees, vis of ei. En 3x borstvoeding.
Misschien dat het daar ook mee te maken heeft. Maar het is natuurlijk ook al lang warm (lees heet hier in Limburg) en drink genoeg water. Maar de rest van het lichaam heeft natuurlijk ook veel vocht nodig
Wat een mooi eet-ritme heb je al zeg! Ik merk ook dat mijn zoontje veel meer water drinkt tussendoor dan eerder, dat maakt natuurljk ook verschil. Maar hij heeft nog wel 5 of 6 borstvoedingen (hij is 9 maanden).
Als ik te weinig heb gedronken overdag dan word ik 's nachts beroerd, heb jij dat niet? Zeker op dagen dat het warm is, ik gesport heb en dan ook nog borstvoeding, dan is er niet tegenop te drinken. Een infuus zou handig zijn !
Kwa eten en drinken lijk ik wel een bodemloze put door de borstvoeding ? ik drink zoveel water das niet normaal haha. En eten.. het lijkt wel alsof ik een lintworm of 2 heb ?