melkprodukten

Hallo allemaal,

Ik heb een zoontje van 8 maanden en heb een vraagje. Misschien een beetje domme vraag maar ik stel hem toch. Mijn zoontje krijgt na zijn groente een danoontje, maar ik wil hem ook weleens wat anders geven. Nu heeft mijn consultatiearts gezegd dat hij wel zuivelproducten mag maar van andere kennissen het goed bedoelde advies gekregen dat hij niet alle zuivel nog mag. Je begrijpt het al, ik snap er even niets meer van. Wie helpt me even uit de brand?
 
hoi lisette,

ik heb een zoontje van 7 maanden en hij ktijgt ook danoontje, maar ook wel eens gewoon een beetje halfvolle yoghurt met een beetje roosvicee er door heen!!! vind hij ook heerlijk!!
Je mag ook volle yoghurt geven, maar ons ventje is al zwaar genoeg, dus hij krijgt halfvolle!!
succes, groetjes nadja
 
Nou in gewone yoghurt zit ook koemelk hoor!
Ik gaf mijn zoontje danoontje en je heb nou yogollino daar zit opvolgmelk in en je heb nog een aantal potjes waar speciale yoghurt in zit!
 
ja mag wel koemelk geven maar niet in een flesje als drinken, maar wel door eten geen probleem. Ik geef meestal danoontjes, is mijn zoontje helemaal gek op, maar geef hem ook wel is yoghurt, vindt hij ook erg lekker.
 
Biogarde mag ook en dat is minder zuur dan yoghurt. Mijn dochter (9 maanden)eet dit zonder roosvicee of iets dergelijks. Ik probeer haar nl niet teveel aan zoet te laten wennen. Dat kan altijd nog.
 
Mijn dochtertje krijgt ook gewoon yoghurt, zonder iets erdoor. Mijn oudste krijgt er soms wat vers fruit doorheen, twee vliegen in 1 klap. Of ze krijgen milde halfvolle yoghurt (de jongste van 8 maanden) of ze krijgen magere yoghurt. Ze vinden het allebei heel lekker, en er zit ook geen suiker in.
 
Terug
Bovenaan