Melktandje afgebroken.

Hoi,

Onze Julia van 17 maanden, klom 2 dagen geleden zelf de trap op. Leuk, dacht ik, wat kan ze dat al goed! Dus ik erachter lopen, want dan kon ze niet naar beneden vallen. Slaat ze ineens haar hoofd voorover, schrok me echt rot! (Ws gleed haar handje van de traptrede af). Gevolg: een tand door haar lip en van één van haar voortanden een stuk afgebroken.

Niet alleen Julia was in tranen, mama natuurlijk ook!
Gisteren naar de tandarts geweest en die vond het meevallen, want de tand is niet naar binnen geslagen en ze heeft er ook geen last van. Maar de rest van de tand kan wel zwart worden (snik) en ze zal natuurlijk tot ze gaat wissen met een afgebroken voortand rondlopen. Wat nou meevallen?!

Ik voel me zo schuldig! Mijn kleine mooie meisje....
Weet natuurlijk wel dat het altijd kan gebeuren, maar als ik de dag over mocht doen....

Groetjes van Renata.

hoi hoi

balen he je wilt ze beschermen tegen vallen maar het is gebeurt voor je het weet ze zijn zo snel. had ik niet gedacht dat hij zo snel is of ik zo langzaam haahahahh.

hier het zelfde geval moet alleen nog met sverre langs de tandarts hier is het gebeurt met vallen op de stenen echt balen ja. en de voor tand brokkelt ook stukje bij beetje af.

doei doei lucy

ja we hebben allemaal van die dagen die we over willen doen omdat er iets is gebeurd..sam is paar weken terug ook gevallen op straat en ook tand door zn lip..na 2 min. huilen was hij het vergeten maar ik natuurlijk niet,,en was deels mijn schuld want wilde hem aan zn jasje naar me toe trekken ivm een parkerende auto.

hij is ook weleens van ons bed gevallen en had een paar dagen een flinke bult op zijn voorhoofd..dacht ik ook: verdomme...ik had beter op moeten letten..
en toevallig gisteren ging hij op mijn rug zitten om paardje te rijden en valt ie voorover zo met zijn voorhoofd tegen mijn achterhoofd..paar uur flink roos boven zn oogje geweest,.

Het zijn allemaal van die dingen die je zou willen voorkomen maar dat kan helaas niet.
En ik heb vroeger een een zwarte voortand gehad omdat ik gevallen was maar die ging er wel als eerste uit..tis heel vervelend uiteraard maar komt wel goed ;) zolang zij er geen last van heeft qua pijn..das het belangrijkste toch?

Groetjes An

yep!! zeer herkenbaar!

hier ook al een afgebroken tandje, gelukkig is met maar een schilfer maar je ziet het wel want het is ook zijn voortandje... gebeurd met het opensmijten van het keukenkastje (zijn favoriete bezigheid.... zucht ) het handvat van staal kwam met een noodvaart tegen zijn tandje... helaas en balen,  maar niks aan te doen.....
ook al wel meerdere malen een tand door de lip gevallen met veel bloed maar gelukkig zitten de tandjes er nog in...

Hier zon brokkenpilootje dat van beide voortandjes een styukje af is, echt ontzettend balen maar helaas niks aan te doen, in de gaten houden of het geen pijn gaat doen en uitkijken met zwart worden omdat dat andere tandjes aantast.
Het is in principe niet erg zichtbaar wel als je dichtbij haar staat.
1 is door val gekomen en ander waarschijnlijk door tandenknarsen, duimen of bedknagen.

Hoihoi,
Hier ook een stukje van de voortand. Ze viel van de bank op plavuizen, ja en die zijn hard. Was op vakantie. Gelukkig hebben wij thuis een houten vloer!!!
Ben niet naar de tandarts geweest, is maar een klein stukje en zelf schijnt ze er geen last van te hebben. Maar ik vond het toch wel erg. Inderdaad, je mooie kleine meid!!
Ivy

Terug
Bovenaan