MellaBella

A

Anoniem

Guest
Hoe is ie nu. Al rode puntmutsjes te zien, of heb je straks gewoon een mooie +?

Miep

Hoi Miep,

Wat lief dat je aan me denkt...

Om eerlijk te zijn word ik helemaal gek van mezelf. Ik heb zo onwijs t gevoel dat ik zwanger ben...mn borsten voelen echt al de hele wk steeds wat zwaarder (ook mn vriend zei t gister uit zn eigen) en soms lijken mn tepels ech t wel bruinig. Maar waar ik t volgens mij nog t meest uit merk, is dat ik steeds meer gevoel in mn boobs krijg. In die zin dat ze zo druk aant werk zijn vanbinnen. Ik voel haast dat er iets aant veranderen is en kan ze ook moeilijker inknijpen..Mn gevoel zegt dat t zo is...maar mn verstand durft er nog niet van uit te gaan, haha...

Maar om n lang verhaal kort te maken  : red devils zijn er niet hoor, temp is nog hoog en morgen (eindelijk) weer testen. Kan niet wachten...

Hoe voel jij je?? xx

Eerste nacht na de test, klein beetje rood bloedverlies, dus schrikken natuurlijk. Maar goed dat had ik bij mijn laatste twee zwangerschappen ook, en toen ging het niet mis.

De voorlaatste zwangerschap ging uiteindelijk wel mis, maar dat had niets met dat bloedverlies te maken.

Nu gaat het goed, geen bloedverlies meer gehad.

Ik voel me verder prima, en het is nog zo onwerkelijk. Had dan ook niet verwacht dat het nu al weer raak zou zijn.

Maar ik ben wel heel erg blij.

Miep

THNX!! Maar wel voorzichtig doen he, haha..ze hoeven er niet af..

Terug
Bovenaan