MEN O MEN O MEN!!! IK BEN ZWANGER!!!!

A

Anoniem

Guest

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben zo blij meiden ik ben zwanger!!!!!!!!

Hieper de piep hoera!

Ik heb echt geen woorden meer over.. ik ben sprakeloos.
Maar ga toch even proberen een stukje te schrijven!

Had vanmorgen om half 7 al getest, nadat ik 4 dagen overtijd was. Ik was zooo nieuwschierig! Maar ook tegelijk wel een beetje bang dat die test weer negatief aan zou geven... Maar nee hoor na nog geen 10 sec zag ik een dikke vette streep tevoorschijn komen!!! Hij is zelfs nog dikker dan de controle streep zo dik dus!!

Deze maand niet zoveel geklust, want daar waren we eigenlijk niet echt aan toe gekomen maar ja.. toch op het juiste moment geklust blijkt! En ik weet niet of het nou onzin is hoor... maar heb wél deze maand een maansteen om gehad dus ik ga er nu toch echt wel in geloven!

Heb het meteen aan mijn mannetje verteld... het kan niet duidelijker zei ik.. meteen een giga smile op z'n bekkie hahaha! Ik ben echt zo blij!!

Voor alle meiden die nog in afwachting zijn of door moeten naar de volgende ronde, heeeeel veel succes en dat we allemaal maar naar het volgende forum mogen gaan!

Dikke kus met veel zwanger virus erbij
en natuurlijk een knuffel voor extra effect!

xx Bren,

Hoi Bren,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, ga er maar lekker van genieten hoor
en ik spreek je vast op hat januari forum

dikke knuffels van Leonie

hoi MamaBren!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een heerlijk nieuws zo op de vroege morgen!

Van hartegefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Ik hoop dat je een ongecompliceerde zwangerschap zult hebben en een gezond kindje in januari!

Ik draag ook een week of 7 de maansteen en mijn NOD is woensdag dus....wie weet.

heel veel liefs
Cindy

Hoi, hoi,

Fantastisch nieuws zeg.
Veel zwangeren de laatste paar dagen. Net zag ik een berichtje van Pep. Nu jij.

Wie volgt?????

Propeer er zoveel mogelijk van te genieten. Het wordt voor jouw in ieder geval een goed begin van het nieuwe jaar.

Groetjes,
Linneke

Whaaaaaaaaaaaaaaa

Bren helemaal geweldig

ik ga je in het lijstje zetten

echt helemaal toppie

ik heb me vingers blauw geduimt

geniet ervan!!!

groetjes natasja

Hey Bren

klopt het dat je niet op de lijst stond

groetjes natasja

mag ik nog ff je ronde en leeftijd

voor de zwangerlijst

groetjes natas weer

Super!

Hartelijk gefeliciteerd met dit goede nieuws. Geniet ervan.

Veel liefs Angie

Terug
Bovenaan