Menestruatie dag miet dan weer

Hallo hallo,

Iemand ervaring? Ik had 2 dagen mn menestruatie toen een dag niet en nu weer bloed verlies. Vind een beetje vreemd omdat ik het nooit eerder heb gehad. Moet er wel bij zeggen heb corona. Weet niet of dat er mee te maken heeft.
 
Hoi, ik heb er zelf geen ervaring mee. Bij bleef het gewoon langer uit na de vaccinatie. Maar mijn vrouw had na de booster haar normale menstruatie, toen 2 dagen niks en toen weer drie dagen bloedingen… Wij vermoeden dat dit bij haar door de boosterprik kwam, want ze heeft het nog nooit gehad.. Dus wellicht heeft Corona hetzelfde effect? Ik hoor er in ieder geval wel meer verhalen over, dat het ‘rommelig’ is rondom Corona of vaccinaties…
 
Bedankt voor je reactie. Ik denk ook dat door de corona komt. Heb dr normaal geen last van en nu ineens wel. Hebben geen vaccins dus daar lig het niet aan.
 
Hier hetzelfde.. in de maand dat ik Corona had had ik daarna ook een rare menstruatie waarbij ik ook een stopdag ertussen had. Heel apart, ik wacht nog steeds af of deze maand wel normaal gaat verlopen..
 
Duurde het na die ene dag lang het steeds kleine beetjes bloeden? Ik word er een beetje kriegel van. Hoop dat de rest van de maand wel gewoon normaal verloopt.
 
Ik heb dat sinds een tijdje ook 4 dagen menstruatie dan 1 dag niet dan 1 dag wel en dan pas over.
Ik heb geen idee hoe het komt heb geen corona gehad.
En dit is al langer zo dan de vaccinatie die ik heb gehad.
 
Bij mij is het de 1e keer vind heel raar. Nu kwam ik er wel achter tijdens mijn menstruatie dat ik corona heb. Alleem rug klachten verder niets. Maar vind zo apart. Nu lijk weer zo goed als over te zijn. Hopelijk was dit het. En blijf nu weg tot de volgende menestruatie.
 
Ik had 2 dagen bloed, daarna een dag niet vervolgd door nog 1 dag echt bloed en 1 dag een klein beetje. De dagen daarna nog wel 2 dagen met afvegen steeds.
 
Terug
Bovenaan