mengen johannesbroodpitmeel


Daar ben ik nog een keer met mijn jbm-vragen..... We zijn over gegaan op gewone nutrilon met jbm. Voor de ontlasting werkt het goed, de luiers zijn niet meer zo extreem dun. Maar..... Het spugen wordt weer meer! Nu merk ik dat het jbm moeilijker te mengen is met nutrilon dan met omneo..... Iemand nog een goeie tip om het goed te mengen????? We doen nu heel warm water, nutrilon erbij, schudden, jbm erbij en weer schudden. Er komt zoveel schuim op nutrilon en ik heb het gevoel dat het daardoor niet zo goed mengt..... Help! Wat een geklooi aldoor met die voeding!
Groetjes Karen
 
Hoi Karen,

Hier ook alleen ervaring met jbp met omneo, maar wat wij doen is van te voren de omneo en jbp mengen in van die bakjes en dan in een keer toe voegen. Werkt erg goed, de tip komt van de nutricia-site

Succes, Ineke
 
Hoi Karen,

Ik gebruikte ook omneo met jbp.
Ik maakte het water niet te warm, Barleduc uit de koelkast verwarmde ik 1 minuut in de magnetron op 1000w. Dan deed ik het poeder en de jbp tegelijk in de fles en een poos schudden. Dat ging bij mij heel goed.
Inmiddels ben ik overgegaan op Friso comfort 1 (daar zit al jbp in) en daar reageert mijn dochtertje goed op.

Succes!

Groetjes Esther
 
Terug
Bovenaan