Mengen nutrilon standaard en omneo

<p>Hallo,   ons dochtertje is nu 4.5 week. Zij heeft al vrij vroeg last van krampen en vermoeden van (verborgen) reflux gekregen. We hebben al preventief vanaf begin sabsimplex gegeven maar zonder resultaat. Na overleg met cb infacol geprobeerd maar dit werkte naar mijn idee alleen maar averechts! Weer overlegd en uitgekomen om toch nutrilon omneo te proberen. Dit meng ik met nutrilon standaard. 120 water en 2/2 voeding. Alleen lijkt het niet te werken en heeft ze nu sinds 2 dagen na het geven hiervan in de avond echt een krijs/ huil periode. Nu 5 dagen verder inmiddels.. Dit had ze eerder niet. Volgende week ga ik net haar ook na kinderarts ivm vermoeden van verborgen reflux. heeft iemand tips voor voeding wat we nog kunnen? Wil liefste niet helemaal over op omneo omdat ze ook al echt dunne ontlasting heeft en dit vanaf mengen ook weer minder goed gaat.  ben zelf echt denken om met alles te stoppen, gewoon standaard voeding en dan kijken hoe gaat.  groetjes mama van L </p>
 
Waarom de Omneo mengen? Zou die geven en dan als het goed is kun je altijd nog naar normale voeding terug. Wij waren erg gebaat bij Nutrilon Omneo ivm krampjes. Als ze veel spugen kan helpen: jbpm, speen max maat m difrax, lang overeind houden na een voeding (wij deden een uur, heftig ja maar spugen en huilen ook). 
 
Infacol heeft ook weer allerlei bijwerkingen die hebben we daarom vermeden. Hier hele heftige eerste maanden ivm zware verborgen reflux. Maar ze gaan voorbij..
 
Mengen omdat ze al dunne ontlasting had en ik dit zo overlegd had met cb.. helaas is bij haar ook niet alleen krampen maar wrs ook verborgen reflux. We doen na voeding ook al ruime tijd omhoog :) Volgende week naar kinderarts daarvoor. Denk nu om dan terug op alleen standaard voeding en dan iets van lefaks proberen..
 
Bedenk ook dat kinderen moeten wennen aan een andere samenstelling van voeding. Dat kan wel tot 2 weken duren. Dus als het CB Nutrilon Omeo adviseert, zou ik het minimaal 2 weken proberen.
Wij hebben overigens druppeltjes gebruikt bij reflux en veel spugen. Dat hielp wel, maar het is ook een periode waar jij en de kleine doorheen moeten.
 
Ja maar het is echt sinds de omneo erbij drama in avond.. het lijkt gewoon averechts te werken! Als het iets zou doen zou ik best door zetten naar het lijkt niet te werken. 
 
Terug
Bovenaan