mengen omneo en hypo allergeen

Heeft iemand van jullie ervaring met het mengen van omneo en hypo allergeen?
Met hypo allergeen had mijn zoontje moeite met zijn ontlasting, maar met omneo is het weer zo dun dat het aan alle kanten zijn luier uit komt gelopen.
Ik dacht eraan om half/half te gaan geven, maar weet niet zo goed of dit kan en nut heeft.

Groetjes mama van teun.

Ik weet het niet zeker, maar ik heb ergens gelezen dat als je HA met iets anders mengt, dat het effect van de HA dan weg is.
Misschien kun je hem aan de diëtiste stellen?
Sil

Hey,

Ik heb HA gemengt met Forte omdat mijn jochie een hongerige baby is. Ik heb jouw mix ook al voorgesteld aan de nutricia lijn. Dit telefoonnummer kun je bellen en dan krijg je een voedingsdeskundige aan de lijn. En inderdaad de werking van HA is dan verloren, dus overbodig om ermee door te gaan.
Wat je misschien kunt doen is helemaal overgaan op Omneo, ik doe dat ook nu samen met Forte. Het ligt eraan waarvoor je met HA bent begonnen. Ik heb het getest, en Thijmen heeft tot nu toe geen last van allergieen.
Als je meer info wilt, kijk even op het pak er staat een nummer op wat je kunt bellen.
Tevens hebben ze bij mij bij het cb dit ook vermeld....dus dat de werking van HA is opgeheven.
Groetjes, Ellen

Hoi mama van Teun,
ik heb een poos geleden gebeld met Nutricia omdat mijn dochter ook Omneo gebruikte en zij eczeem had. Of ik niet beter over kon stappen op hypo allergeen. Als eerst heeft dat geen nut omdat je hypo allergeen meteen na bv moet starten en ten tweede, Omneo is ook hypo allergeen. Aldus Nutricia.
Dus mijn mening is gewoon Omneo geven, werkt hier super. Eczeem is verdwenen nu ik al haar kleding naspoel met azijn.

Groetjes, Anne mama van Sophie(25-02-07)

Maar jouw probleem met enkel omneo is dat het dan zijn luier uitloopt, toch?
Misschien kun je friso comfort proberen? Komt op hetzelde neer, maar dan van een ander merk.
Sil

Terug
Bovenaan