mengen voeding.. iemand ervaring??

A

Anoniem

Guest
Shenaya dronk te veel cc..
Ze moest vaker zonder prikkels slapen dus wij hebben nu weer het middagdutje ingelast.
Maar ze maar 2 uurtjes tevreden en dan smakt ze naar het eten..
Nu is ons geadviseerd om te gaan mengen..

Wij geven nu Friso Comfort (dieetvoeding) en we willen Friso extra erbij mengen.. De bereiding is anders.. Hoe moet ik dit mengen..
Iemand tips of ervaring hiermee??

ik geef inmiddels alleen nog maar Friso Forte, maar gaf Forte in combi met comfort.
Wist eigenlijk niet dat de bereiding anders was. Ik gaf 120 ml water. met van ieder 2 schepjes. Eerst 60 ml goed verwarmen (heet)  zodat de comfort goed oplost dan 60 ml koud water erbij en de 2 schepjes  forte.  Dit werkte goed. zo kreeg je de minste kans op klontjes.  

Thanks!
Ben gisteravond met de laatste voeding begonnen met het mengen..
Ze heeft ook een heerlijk nacht geslapen.. Van 21.45 tot 7.15 uur, echt lang! :)

Nu hopen dat ze overdag ook wat meer tevreden is.. we zullen wel eens zien!

Fijn dat ze het er goed op doet.
Onze zoon is ook erg hongerig. Kwam ook na zo'n 2 uur. Dit ook nog toen ik comfort in combi met forte gaf. Het cb zei mij dat ik beter alleen forte kon geven.
comfort is namelijk licht verteerbaar en forte wat zwaarder dan normale voeding.
de comfort heft dus de werking van de forte op en anders om. Daar zit wel wat in.
Dan kun je volgens mij ook normale voeding geven ??
Maik komt nu om de 3 a 4 uur. Nog niet geweldig maar al stuk beter.

Het CB zei ons dat we tot 6 Maanden Comfort moeten blijven geven.. Als we nu gewone voeding geven en ze krijgt weer krampjes is de stap terug naar Comfort eigenlijk alweer te veel..
We mochten wel gaan mengen met gewoon..
Maar omdat ze elke keer zo hongerig is hebben ze aangeraden dat we die Extra voeding toe konden voegen..

Ze dronk 200 ML maar dat was te veel! En nu drinkt ze 165 ML en daar doet ze zo'n 3,5 uur op...
De nachten slaapt ze meestal wel aardig door..

Ja dat van die kramp klopt wel. Maik had ook weer meer last van kramp, maar dat gaat nu toch wel een stuk beter. Hij krijgt 165ml forte en daar doet hij zo'n 3 a 3,5 uur op. Helaas ook 's nachts. op de combi van comfort en forte deed hij het maar 2 uur, dus dat kon echt niet meer. Ik geef cinababy tegen de kramp en dat help volgens  mij wel een beetje. Maar als jullie meisje het  goed op de combi doet, dan lekker mengen!!

Groetjes Sabine  

Terug
Bovenaan