mening en advies gevraagd

Hallo dames

Zou graag jullie mening / advies willen.
Hoe staan jullie tegenover het kopen van autostoeltjes VIA marktplaats.....
Of hebben jullie tips waar op te letten....

Thanks alvast.

ik zou het persoonlijk niet doen, vooral omdat dit wel dingen zijn die veilig moeten zijn en je niet aan het uiterlijk van die dingen kunt zien of ze nog veilig zijn.
ik heb op zich niets tegen kopen op marktplaats, maar het kopen van een autostoel zou ik toch echt in de winkel doen, maar goed dat is mijn mening.

liefs, Karin

De maxicosi zou ik nooit via marktplaats kopen, de vervolg stoel zie ik geen probleem in. Wij hebben 2 auto's en bij onze eerste uk hebben we ook ooit een stoel gekocht via marktplaats, hij doet het super! Wij hebben stoelen van het merk Romer. Je moet hem gewoon even testen in je auto of het past, dan kan er niet zoveel mis gaan. Je kunt vaak wel aan de stoel zien hoe ermee om is gegaan.

Ik zou het persoonlijk ook niet doen! Kopen via marktplaats is super, ze hebber er altijd veel ;) maar dit soort dingen moeten gewoon veilig zijn, en ook al ziet de buitenkant van zon stoel er prima uit, je kunt dan nog niet binnen in kijken...

Liefs!

idd het is goed dat je veel kan kopen via marktplaats maar idd geen autostoeltje liever niet... je weet niet wat er mee gebeurt is... alleen van goede vrienden of kennisen zou ik het wel overnemen...

De maxicosi (waar onze ukjes nu in liggen tijdens een auto rit) is niet meer bruikbaar na een val of ongeval. De vervolgstoelen is een ander verhaal, die bevestig je met je autogordels of met isofix.

De stoel die wij gekocht hebben via Marktplaats was voor in mijn auto, voor in de andere auto hebben we wel nieuwe vervolgstoelen gekocht.

Je moet doen wat goed voelt, ik heb nooit mijn twijfels gehad over de stoel die wij gekocht hebben. Ik zou wel naar een babyzaak gaan om te kijken welke stoel het beste bij je kindje past of bij je auto.

Ik heb gister via marktplaats 2 maxi cosi vervolg stoeltjes gekocht.

de Tobi wel te verstaan, kom ik bij die mensen aan zijn het de achterburen van mijn schoonzusje.....

Stoelen zien er keurig uit netjes en schoon en bekleding helemaal verwijderd en alles is prima in orde.

ben blij dat ik het gedaan hebt scheelt een hele berg geld...... en wel ook gerust gevoel dat het toch bekende zijn soort van....

ik heb wel de maxicosie van marktplaats
en onder tussen wordt die gebruikt voor de 2 de keer.
de maxicosie zag er echt nog als nieuw uit toen we het kochten en was ook niks mee.
denk doen waar jij je goed bij voeld.
groetjes

Terug
Bovenaan