Mening gevraagd!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi Meiden!
Ik heb net even net als een aantal nieuwsgierigen van jullie even gekeken op de site van het nieuw-aangeboden forum.
Daar viel me op dat er banners bestaan met daarop je menstuatie cyclus en zelfs de dag dat je kunt testen!?!?!?
Oké, ik ben een echte computernerd in de zin dat ik er niet heel handig in ben maar dit gaat me echt wel ver.
Misschien heel handig als je niet zo goed zelf kunt tellen maar om het dan op een forum te zetten zodat iedereen weet wanneer je kunt gaan kussen, ongesteld wordt en een test kan gaan doen!!!
Ligt dit nou echt aan mij??? Misschien word ik wel te oud, generatiekloof??? hihihihi......

groetjes Daniëlle.

Hihi, nee hoor, ik vind dat ook een beetje te. Maar ik vind zowiezo dat gezemel over zwanger worden errug irritant.(plopjes, slijmkleur, tepels, opvliegers, vocht vasthouden   ....   ik zal toch wel zwanger zijn?? wat denken jullie? ......duhhh alsof iedereen erbij is geweest!! enz enz)  Maar goed, ik zeur niet, ik ga het alleen niet vrijwillig zitten lezen. Ieder moet doen wat ie leuk vind.
Liefs Nelleke

gezwollen borsten en venusheuvel... zou ik... hahahah zo leuk!!! Maar goed er zijn vrouwen die gewoon heel erg behoefte hebben dit te vertellen, omdat ze er heel erg mee bezig zijn.

Op een mailinglist waar ik ook schrijf is zelfs iemand die verteld dat ze de stand van haar baarmoedermond regelmatig voelt om te voelen of ie ook openstaat (?!!) en dat ze laatst erachter kwam dat ie ineens naar achteren stond en of ze nu naar de ha moest gaan......euh.....

ach mijn mening? ik zou het zelf vast niet doen, maar als n ander daar gelukkig(er) van wordt,... go your gang

Hè jammer,.. wilde hier net gaan neer zetten hoe de staat (van ontbinding) van mijn vernixslijm is..   begrijp al dat er niemand op zit te wachten..

Willen jullie wel een foto? nou hup dan....

Esmé mv kay

Erg is dat he! Ik weet bijv. van een kennis die ook op een zelfde soort forum huist dat ze ook een banner heeft met eisprong en cyclus. Echt heel dom om dat te zien en wat ik nog erger vind is dat ik er dus niet met haar over wil en kan praten. Maar dat je dus wel van haar weet dat ze weer flink aan het klussen is geslagen. Trouwens je kunt dan ook zien of ze wel of niet hebben getest.

Ik zou het dus zelf nooit zo openbaar maken, vind het toch wel erg prive.

Jolanda

Hey!

Ik ben helemaal tegen dat soort viezigheid van slijmdiktes en dergelijke en al helemaal om er mee te koop te lopen. Maar ik heb zelf een onregelmatige cyclus en heb dus via zo'n uitrekensite wel min of meer ontdekt wat het patroon is laat ik maar zeggen.
En ik moet eerlijk zeggen dat ik   zonder die "extra" wetenschap misschien voorlopig nog niet zwanger was geweest...  
Dus soms zijn die sites best een heel klein beetje handig...

-X- Marieke  

Whahaha..die Esmé....ik hou ook helemaal niet van dat gedoe,maar goed ieder zijn meug!
Liefs Kitty en Tess

Hé Esmé, ik hoop niet dat jij je nu geremd voelt, als jij graag een foto wilt plaatsen prima hoor. Ik vroeg alleen maar een mening!!! Whahahahahahaha................
Enne Marieke dat ze werken heb jij dan wel bewezen!! dat is wel super natuurlijk.
Ik was gewoon zo verbaasd over het "openbaar" gebruik van die banners  dat ik toch even wilde weten of ik de enige zou zijn! gelukkig niet (had ook niet anders verwacht hoor!!!)

groetjes Daniëlle.

Terug
Bovenaan