Mening gevraagt

Hallo Meiden,

Ik wil graag jullie mening horen over mijn cyclus. Ik ben in januari gestopt met de pil en nu heb ik de volgende cyclussen gehad:
1e 26 dagen
2e 34 dagen
3e 30 dagen

Maar kan iemand mij vertellen wat ik nu moet aanhouden. Ik zit vandaag namelijk op 31 dagen. Kan ik het beste de langste aanhouden of het gemiddelde dat zou namelijk betekenen dat ik gisteren mijn nod had.

Ik heb wel "klachten"(nou ja misschien wil ik ze wel hebben) Ik heb erge rugpijn in mijn onderrug, eigenlijk al vanaf vorige week donderdag, ook heb ik licht gevoelige borsten (dit heb ik eigenlijk nooit als ik ongie wordt)

Ik hoor graag jullie mening, jullie zouden mij er erg mee helpen.

Zijn er nog meer meiden die gisteren, vandaag of morgen hun nod hebben?

Bedankt Dikke kussen Kimmie

Hoi Kimmie,

Ik wou net aan je vragen hoe je NOD was verlopen en nu lees ik hier dat je nog niet ongi bent geworden.
Wat spannend meid!! Ik hoop zo dat je ook zwanger bent!

Ik weet dat het moeilijk is, maar ik zou toch de langste aanhouden (dus 34 dagen) dan is de kans dat als je positief bent dat ie ook echt er lekker uitknalt en dat je dus niet aan jezelf gaat twijfelen (zoals ik dat dus had...)
En mocht je in de tussentijd toch nog ongesteld worden, dan heb je wel een teleurstelling, maar niet een weggegooide test.

Ik zal de komende dagen voor je duimen en hou ons op de hoogte!!

lfs Debbie

Terug
Bovenaan