mening (heeft niks met zwanger/baby te maken)

Ik zie hier vaak dat er om een mening wordt gevraagd. En ik dacht altijd dat ik overal mijn antwoord op klaar had maar merk nu wel dat dat niet zo is. Ik bedoel bijv met de gaatjes in de oren. Ik was daar eigenlijk altijd op tegen maar nu vraag ik me af waarom.... en dit heb ik bij wel meer dingen, zoals abortus en zelfs hele kleine dingen al.
Ik vraag me gewoon af of meer mensen dit hebben.. en wat is echt een bepaalde mening die je hebt waar je echt niet van af bent te brengen? Ben nieuwsgierig,

Groetjes Kirsten mama van Tyche

Ik heb het ook. Heel herkenbaar. Ik heb op veel dingen wel een mening en als mensen mijn mening vragen zal ik die ook geven. Toch begrijp ik de meningen van de andere mensen ook heel goed en dat maakt het verwarrend. Net als inderdaad de topic over gaatjes prikken. Mijn mening is dat ik het (waarschijnlijk) niet zou doen. Maar als het wel gedaan wordt, vind ik het toch leuk en zal ik het ook zeggen.
Ik vind het moeilijk om uit te leggen wat ik precies bedoel. Mijn mening blijft mijn mening maar anderen hoeven er niet door beinvloed te worden.
Waar ik echt een standvastige mening over heb, weet ik even niet op het moment, maar dat zal vast wel komen

Groetjes Hanneke

hoi hoi

eeeh waar ik een uitgesprokne mening over heb is dat:

dat ik voor euthanasie ben......en

mijn kind nooit zou slaan

positief gedrag moet belonen en negatief gedrag negeren

ehh even nadenken hoor.......
wellicht dat ik zo weer reageer

liefs tobi

idd ik ben ook voor euthenasie en denk dat ik daar heel moeilijk van af ben te brengen. Tussen slaan en slaan bij een kind vind ik ook verschil zitten en kan me voorstellen dat sommige kids een tik op hun vinger krijgen maar natuurlijk niet 'echt' slaan. Verder heb ik geen idee.

Hi dames,
Ik heb ook een mening, ook ik ben voor euthanasie(ik hoop dat ik het goed heb geschreven).
Ik ben tegen slaan. (is echt niet leuk en je leert er niks van, je wordt er alleen maar bang van.)
Ik ben voor het opvoeden van je eigen kinderen en niet door kdven.
Ik ben tegen kdven.
Mhm, even denken..........

Terug
Bovenaan